»Ta nepozabni duet v črno-beli filmski tehniki s številnimi atmosferskimi transformacijami se je z režiserjem in scenaristom Dominikom Smoletom, ki je scenarij napisal po svoji literarni predlogi Črni dnevi in beli dan, uvrstil med antologijske interprete ter antologijsko slovensko in v času nastanka filma še jugoslovansko filmsko umetnost.«
»Naše predstave o kriminalki in trilerju (tako kot grozljivki) morda preveč neločljivo povezane s temo. Ali pa mračne plati človeške eksistence, ki napaja imaginarij žanrskega filma, raje ne bi videli pri belem dnevu. Pa jo poglejmo!«
»Če so tradicionalni film noir noč in sence, sta film soleil svetloba in sonce. (...) Če je noir New York, je soleil Los Angeles. (...) Če je v noirju denar moralni kompas, indic izprijenosti, je v soleilu pohlep nekaj dobrega, nekaj, kar deluje. (...) Če je noir mesto, je soleil podeželje, toda 'slabo' podeželje naperjenih vil, vročice, sumničavosti in prašne prsti, kjer se sanje končajo.«
»Videti je bil kot filmski lik, ki točno ve, kaj hoče, kakšna je njegova vloga, in vedel je, kaj hoče od nas – kako hoče, da ga vidimo. Popolnoma je nadzoroval pripoved o sebi.«
»Hočete, da se vam zmeša. Potem pojdite za štiri tedne za svetilničarja na kak samotni otoček, s sabo pa vzemite Willema Dafoeja in ugasnite barve.«
»V čudovito perverzni mešanici telesne grozljivke, psihoseksualnega trilerja in črne komedije priredi kratko zgodbo Ryuja Murakamija in se hkrati pokloni zvočno-vizualni krajini italijanskega giallo filma 70. let.«