»Če so tradicionalni film noir noč in sence, sta film soleil svetloba in sonce. (...) Če je noir New York, je soleil Los Angeles. (...) Če je v noirju denar moralni kompas, indic izprijenosti, je v soleilu pohlep nekaj dobrega, nekaj, kar deluje. (...) Če je noir mesto, je soleil podeželje, toda 'slabo' podeželje naperjenih vil, vročice, sumničavosti in prašne prsti, kjer se sanje končajo.«
»Tisočstranski špeh Marcela Štefančiča Če umrem, preden se zbudim: klasično obdobje filma noir.«
»Zgodba je postavljena na revno irsko podeželje v zgodnja osemdeseta leta in spremlja redkobesedno deklico.«
»Če živiš v odročnem kotičku španskega podeželja, moraš za razvedrilo poskrbeti sam. To je srž kratkega filma, ki napetost stopnjuje s poigravanjem z gledalčevimi pričakovanji, ob čemer se močno naslanja na španske žanrske trope.«
»tradicionalno«
»Dvojna prevara je reinterpretacija hitchcockovskega suspenza, labirintni neo-noir, ki na trenutke spominja na razkošne vizualije Wonga Kar-waia.«
»tradicionalno tehnično plat filma v ospredje postavi na način, ki ga v dobi stripovskih eksplozij in digitalnega pomlajevanja igralcev nismo več vajeni.«
»Film soleil vzame tisto, kar je bilo tipično za film noir, njegove temeljne elemente – 'in prižge luč'. Sence meče le še sonce.«
»Glasba, v kateri je slišati vpliv teh dveh zvrsti, tovrstna glasba pa je še posebej hvaležna za detektivsko zgodbo in pravzaprav daje nadaljevanki pridih filma noir.«
»Z bolj ukalupljenim, tradicionalno dostojanstvenim in 'resnim' igralcem premisa preprosto ne bi funkcionirala.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju