»Pri menjavi modelov potrebna previdnost, da se ne uniči obstoječe stanje.«
»Pri razpisih zmeraj pojavljajo enaka vprašanja.«
»Trenutna slovenska ureditev je precej transparentnejša in dostopnejša, kot na primer na Češkem, ki je 'daleč za nami'.«
»Drugače od evropskih na domačih razpisih ni znana višina sredstev za posamični projekt.«
»Ne zdi se sporno, da ocenjevalne komisije imenuje minister, pristojen za kulturo.«
»Pri menjavi modelov potrebna previdnost, da se ne uniči obstoječe stanje, ker je to lahko nepovratno.«
»Razpise pospešeno digitalizirajo.«
»Biti kritičen – biti kritičarka ali kritik – mora nujno zaobjeti izpostavljanje in razgaljanje lastne pozicije znotraj sistema.«
»Refleksija umetniškega dela je vedno tudi refleksija lastne pozicije.«
»S svojim angažmajem se odločno postavlja na pozicijo iz uvodnega citata.«
»Vsebinski profil filma tedna je založen z evropskimi vsebinami, s sodobnimi evropskimi filmi, francoska produkcija v zadnjih 20. letih nadomešča Hollywood v vsej njegovi ponudbi, tako avtorski kot žanrski, zrasla je tudi vzhodnoevropska produkcija, nemška … Znotraj teh kinematografij lahko najdemo vsebine, ki si jih gledalci želijo. Predvsem pa je pomembno, da gledalcu ponudimo najnovejšo produkcijo in, če se le da, v široki vsebinski paleti.«
»Film tedna je skozi leta postal televizijska blagovna znamka. Danes so navade gledalcev drugačne in ga lahko pogledamo za nazaj. Nekoč smo čakali in je bil film tedna praznik.«
»TV Slovenija ni samo največji in najcenejši kinematograf, zavod skozi filmski program prinaša tudi najbolj pester in bogat program tistih filmov, ki jih drugje mogoče sploh ne bi videli.«
»Ekran je bil s filmom in občimi vprašanji prežeto okolje. Tudi mene je prevzelo. To ti preprosto zleze pod kožo.«
»Rada vidim, kaj se okrog mene dogaja, in rada tudi kakšno dogajanje sprožam sama. Rada se jezim, če se ne dogaja tako, kot mislim, da bi se moralo.«
»Težko se izločim iz okolja, v katerem živim.«
»Kar je lepo, ne?«
»Majda Širca s svojim nepopustljivim vztrajanjem, da plamen filmske kulture ne ugasne, pomembno prispeva k temu, da sobe slovenskega avtorskega filma in sobane slovenske progresivne politike niso boleče prazne, ampak svoje najbolj avtorsko subjektivne poglede oblikuje v dokumentarno objektivne uvide, vpoglede.«
»Naš Rac je poznal vse skrivnosti gledališke umetnosti in še kaj več. Imel je nekaj posebnega. Nekaj, česar se ne da naučiti in kar imajo le redki na svetu – božanski navdih.«
»Rac je bil igralec, ki je puščal pečat na soigralcu.«
»Bil je nekaj posebnega, igralec velikan.«
»Gazil, gladil in gnetel je ogromno različnih duš.«
»Rac je zapletena duša, na videz poln protislovij.«
»Če si v politiki, se moraš samoomejiti pri apetitih, ki uničujejo javni diskurz.«
»Sem iz generacije, ki je spremljala Marlenko, pozneje tudi Marijo Lucijo, zdaj pa od daleč opazujem Hano.«
»Ni vedela, da premore toliko humorja.«
»To me je najbolj čustveno prizadelo, videti mamo in jo slišati.«
»Podobe kar nastanejo.«
»Dobro je, da imamo toliko dobrih slikanic, ki lahko otrokom pripeljejo kvalitetene vizualne podobe, ki ostanejo za vse življenje.«
»Lahko jim daš manjši nasvet, ne smeš pa jih dajati v kalup. Moraš pustiti otrokom, da gre vse na papir.«