»Žalostno. Malce preobčutljivo se mi je pritaknilo vprašanje, kako se počuti kinodvorana brez občinstva, brez svetlobe, ki se je vsak večer ostra in polna vsebine odbijala od platna? Nas bo v tej žalostni temi počakala, da se vrnemo?«
»Leto katastrofe.«
»Slovenija žal ostaja ne samo ena redkih evropskih držav, ki avdiovizualnemu sektorju ni zagotovila dodatnih sredstev in pomoči, ampak tudi edina država, ki sredstva za nacionalni filmski program v tem času blokira.«
»Stremimo k temu, da bi vsa umetniška, mestna in neodvisna kina po državi ostala odprta.«
»Umetnost je ključno zavezana socialnemu stiku.«
»V vseh obdobjih obstoja gledališča je bil najpomembnejši čustveni in telesni stik, razdalje, ki jih moramo zaradi epidemije upoštevati, pa so zdesetkale občinstvo in igralce oddaljile na varno distanco.«
»Tridimenzionalno gledališko izkušnjo je nadomestila slika na zaslonu. Čas pandemije bo očitno precej daljši od enega leta, zato lahko govorimo o največji krizi gledališča do zdaj.«
»Vsak umetnik v teh časih na svoj način bije boj za pravičnejšo družbo, izkazalo se je tudi, da smo pripravljeni sodelovati, a še vedno premalo. Vsak nekako skrbi za svoje mesto, mladi in samozaposleni pa praktično zgubljamo vse.«
»Obstaja splošen, a povsem napačen konsenz, da je 'vizualna doba', v kateri živimo, nekaj vsem razumljivega, preprostega, enodimenzionalnega in manjvrednega od 'kulture besede', iz katere se je menda razvilo celotno stvarstvo.«
»Dobri stripi takšno predstavo zelo močno načenjajo.«
»O razlogih in vzrokih, ki so privedli do konca, bi lahko napisali cela poglavja zgodovinskih knjig. A po koncu ni bila napisana niti ena knjiga.«
»Svoja sporočila posreduje z likovnimi deli, ki globlji smisel podajajo z uporabo groteske.«
»Možgani vseskozi napovedujejo, kaj se bo zgodilo. Zato imamo včasih težave s sedanjostjo, preveč se obremenjujemo s prihodnostjo, kar nas lahko vodi tudi v anksioznost.«
»Podobna se mi zdi danes vloga umetne inteligence, ki lahko kopico ljudi izloči iz enačbe. Napovedi govorijo, da številne službe v prihodnosti ne bodo več potrebne. Mogoče bo čez 50 let umetnointeligenčni novinar intervjuval umetnointeligenčnega predavatelja na konferenci o človeški zgodovini. Človek bo morda kot takšen nepotreben.«
»Umetna inteligenca se v umetnosti kot pripomoček uporablja že zdaj. Resničen preskok pa se bo zgodil, ko bo stroj delal s popolnoma svojo usmeritvijo, ne pa ob pomoči vnaprej vnesenih podatkov.«
»Mogoč je scenarij, da bo človek postopno oplemenitil svoje kognitivne funkcije s tehnologijo. Pri tem bo ključna etika, nujno je javno in transparentno delo, sicer bodo to počeli v obskurnih laboratorijih nekje na Kitajskem.«