»Poznati je treba Slovenijo.«
»Nekaj časa smo rabili, da smo ugotovili nekatere stvari. Ko nam je to uspelo, ni bilo več tako težko.«
»Ker sva želeli, da je projekt čim bolj interdisciplinarno zastavljen, sva k sodelovanju povabili še eno kolegico.«
»Učenci potrebujejo različna znanja, ki so jih pridobili med šolanjem pri različnih predmetih – pri matematiki, fiziki, angleščini, slovenščini, geografiji, hkrati pa potrebujejo tudi določeno mero kreativnosti in sodelovanja.«
»Treba je spodbujati željo posameznika po umetnosti.«
»To bi bilo zelo dobrodošlo za celo področje in preprosto ne razumem, da finančno ministrstvo tu nima posluha.«
»To ni nujno draga stvar, da ni nujno nekaj, kar moraš razumeti, da ni nujno nekaj, kar greš lahko samo v tri galerije in se svet konča.«
»To, da ponujamo študij na vseh področjih znanosti in umetnosti, je vse bolj redkost tudi v svetovnem merilu.«
»Javne univerze namreč nismo poklicne šole, ne izobražujemo za poklice, ampak dajemo znanje in kompetence.«
»Nova delovna mesta, ki nastajajo, pogosto terjajo nekonvencionalno kombinacijo veščin.«
»Danes se na primer družboslovci in humanisti zaposlujejo tudi v tehnoloških podjetjih in takšnih interdisciplinarnih sodelovanj bo vedno več.«
»S tem bi dokazali, da smo končno presegli spolne stereotipe glede študija. Vsi študijski programi so namreč primerni za vse.«
»Čeprav primerjava dosežkov med posameznimi leti po besedah Vogrinca ni 'strokovno korektna, ker so bili preizkusi drugačni', pa je vseeno mogoče ugotoviti določen trend.«
»Rezultati o povprečnih dosežkih učencev 6. in 9. razreda pri NPZ-ju so pokazali, da so razlike bistveno večje med dosežki učencev iste šole kot med dosežki učencev različnih šol.«
»Rezultati, ki so ena od ključnih informacij o tem, kako kakovostno je znanje učencev, spodbudni.«
»Izkušnje so dobre, vsi smo veseli, da smo lahko spet v šolah. Začetno navdušenje se je poleglo, tako zdaj otroci v šolah normalno delajo.«
»Ves trud bomo vložili v to, da do konca šolskega leta pridemo vsaj približno do tistega znanja, ki bi ga učenci usvojili v običajnih okoliščinah.«
»Izredno se trudijo, pišejo domače naloge, naredijo vse svoje obveznosti iz čistega veselja, da so lahko spet v šoli.«
»Vem, da so se tudi v osnovnih šolah zelo pripravljali na torkovo vrnitev otrok. Zanje je to velik zalogaj.«
»Želim jim, da zadevo dobro prestanejo in da ne bodo imeli okužb ter da bomo vsi, vrtci in in šole lahko znova začeli delati tako, kot znamo, kot hočemo in kot je najbolje za otroke.«
»Bizgec ostane bizgec, tudi če ima na voljo vse znanje tega sveta.«
»Če ne bom znal misliti, bo splet zgolj ojačevalec moje neumnosti.«
»Povsem mogoče je, da se našim potomcem v vse bolj globaliziranem in digitaliziranem svetu ne bo zdelo pomembno govoriti v nacionalnem jeziku in pripadati nacionalni skupnosti.«
»Učenci moramo pokazati voljo in vložiti veliko truda, da se naše trdo delo pretvori v želene rezultate.«
»Ob porazu ne odnehajte. Razmišljajte zunaj okvirov, v katerih razmišljajo tisti, s katerimi tekmujete.«
»Mladim pa je zaželel, da bi nenehno nadgrajevali svoje znanje in s tem izboljševali sebe in družbo.«
»Žal opažam, da na trgu dela znanje nima vedno prve in najpomembnejše vloge pri zaposlovanju.«
»Številko 420, kot smo jo imeli leta 2005, je celotna stroka nekako ocenila kot zelo ugodno.«
»To mnenje ni ne strokovno ne znanstveno utemeljeno. Je političen kompromis za zadovoljevanje nekaterih interesnih skupin.«
»Od tega, da bodo iz nas naredili podobno kot volk naredi z ovcami, do tega, da bodo razbili glavo, da bomo videli, kako teče kri.«