»Matija Stepišnik ostaja odgovorni urednik, novinarsko ekipo smo v zadnjem času dopolnili in okrepili, naprej gremo tudi v močni marketinško-trženjski postavi, zato sem prepričan, da smo pripravljeni na novo obdobje in nove izzive.«
»Hvaležen sem za to življenjsko priložnost – delati in živeti s knjigo. Verjamem vanjo. Delo z njo ni bilo lahko, toda knjiga je obogatila moje življenje in upam, da prek mojega dela še marsikatero drugo.«
»To je bogastvo knjižnih vsebin, ki ljubiteljem knjig odpira možnost, da raziskujejo posamične založbe, avtorje, zvrsti ali zbirke in poleg založniške predstavitve lahko preberejo še avtorsko recenzijo, kar gotovo bogati slovenski knjižni prostor.«
»Knjiga je gotovo artikel, ki ga zlahka kupiš prek spleta. Bistveno lažje kot oblačilo. Knjiga je klasičnega formata, o njej si lahko prej nekaj preberem. V času zaprtih knjigarn in splošnih knjižnic se je spletno nakupovanje knjig povečalo povsod. Upam, da v času knjižnega sejma še bolj in bomo založniki vsaj približno nadomestili primanjkljaj zaradi covida-19.«
»Knjigarna v mentalnem smislu deluje povsem drugače od denimo knjižnih polic v trgovskem centru, saj ponuja celovit program. V knjigarno pride bralec, ki ima več časa in se mu ne mudi, pregleda več knjig in razmisli, katero bo kupil. To je mogoče nekdo, ki več desetletij kupuje knjige in ve, kaj išče. Zidane knjigarne kot celovit prostor ponudbe, knjig, knjižne kulture in dogodkov so nujne.«
»Nihče od nas organizatorjev in strokovnih služb našega partnerja, Cankarjevega doma, ni imel nikakršnih izkušenj s spletnimi sejmi.«
»Cenovna politika naših založb je bolj konservativna, popusti so manjši, naši mediji pa so mnogo manj naklonjeni spremljanju knjižnega sejma in dogajanja v panogi nasploh.«