»Veliko ljudi, ki so videli razstavo, me ni povprašalo le po povezavi med dedkovimi in mojimi deli, temveč jih je predvsem zanimalo, ali jih je bilo treba vključiti oziroma zakaj se mi jih je zdelo pomembno vključiti.«
»Alarmantno humanoidno obličje s prodornimi, tesno skupaj zasajenimi očmi, polnimi rožnatimi ustnicami in razširjenimi nosnicami.«
»Naš cilj je spodbujati kreativno uporabo tehnologije kot podaljšek umetnosti.«
»Navkljub novim trendom, digitalizaciji fotografske slike, sodobnim orodjem vrednotenja fotografske podobe se 60-letni opus Stojana Kerblerja spretno izmika označbam, posploševanju in prehitrim in navideznim analogijam.«
»Že v zgodnjih delih je nakazal izhodišča za oblikovanje svoje fotografske slike. Človeka je navadno postavil v središče. Njegov nezmotljivi občutek za Barthesov 'punctum' in Bressonov 'moment Decisive' je prav neverjeten.«
»Počaščeni smo, da lahko na dražbi predstavimo mojstrovino iz umetnikove znamenite serije upodobitev mesta v prvi svetovni vojni. Slika je že pol stoletja del iste zbirke. Le tri od prvotno približno 20 upodobitev mesta – deset jih je v muzejih, sedem pa je izgubljenih ali uničenih – so danes še v zasebni lasti, in ta je nedvomno najboljša in najkompleksnejša med njimi.«
»Grosz je z duhovitostjo in obvladanjem barve v sliki združil futuristični dinamizem in ekspresionistični žar, da je izrazil svoje sovraštvo do Nemčije.«