»Lumbung kot umetniški in ekonomski model je zakoreninjen v načelih, kot so kolektivnost, medsebojno sodelovanje, izmenjava znanja, skupna raba ter pravična delitev virov v korist vseh, umetnike pa predstavlja kot tiste, ki 'žanjejo' skupne koristi.«
»V času iluzionizma in iluzorne resničnosti (Illusional Reality), ki pod krinko svobode izvaja (popoln) nadzor nad ljudmi in družbo z različnimi sredstvi, političnimi, ekonomskimi, pravniškimi, znanstvenimi, tehnološkimi, psihološkimi, represivnimi v številnih oblikah, se izraz 'svobodni umetnik, umetnica' zdi kot privid, navidezna resničnost (Virtual Reality) in konkretizacija v najširšem pomenu besede. Konkretizacija abstrakcije (Abstraction Concretisation). Medtem ko je iluzorno simulacija stvarnega (Simulational Reality), predstav in stvaritev.«
»Materializacija se skozi procese in postopke uresničuje, misli in zamisli se postavljajo in sestavljajo, predstave postanejo resničnost, delovanje se udejanja v mediju, ki nam je blizu, je enako naš kot (samo)svoj. Slika, računalniška risba, kamnita skulptura vlečejo vrv od pradavnine do tukaj in zdaj, odkrivajo sledi, reanimirajo dogodke in jih podajajo v avtonomnih in avtohtonih lastnih stanjih. Kot kemijske spojine, katerih elementi so komplementarni ne samo v krožnicah, spiralah in privlačnostih, ampak tudi v neprivlačnostih in odbojnostih, ki tvorijo notranje napetosti razstavljenih umetniških del.«
»Začeli smo uradni postopek za obravnavo teh zadev, saj so v neskladju z vrednotami te ustanove, našimi poslovnimi standardi in našimi standardi vedenja.«
»Hočeš, da objavimo, da si prejela 60 tisoč dolarjev, da si to napisala? Dobro, potem. Utihni. Vzela si denar. Nehaj biti svetejša od same sebe. To si storila ti, ne jaz ali kdor koli drug.«
»Uporablja svoj talent, da posega v status quo, hkrati pa nas vse izziva, da se spoprimemo z nekaterimi ključnimi vprašanji našega časa: vojno in mirom, neenakostjo in vlogo umetnosti kot nosilca družbenega izražanja.«
»Nastopili bodo znani komiki, vrhunski mojstri pisane besede, odlični glasbeniki in umetniki, ki bodo poskrbeli za nepozabno in čarovno poletje.«
»Z zavedanjem, da se ta performans izvaja na ulicah po Sloveniji in drugih evropskih državah, pa tudi na podlagi ugleda akterjev sem predstavo povabila v Sarajevo, ne da bi se informirala o njeni vsebini.«
»Gre za našo napako. V delu nam ni uspelo prepoznati antisemitskih elementov. (…) Gre za našo napako. Opravičujemo se za razočaranje, sram, frustracijo, izdajo in šok, ki smo ga povzročili gledalcem.«
»Izrael je dovoljeno grajati, a če mu odrekamo pravico do obstoja, prečkamo mejo dovoljenega. Bojkotiranje Izraela je že blizu zanikanja njegovega obstoja.«