»Ko sva se z Edgeom z vlakom odpravila v Kijev, sprva nisem razmišljal o Sarajevu. Toda postopoma so spomini na to oživeli. Matt Damon in Ben Affleck sta zdaj pripravila dokumentarni film o tej temi, ki povezuje napade v Sarajevu s tistimi v Kijevu.«
»Film se imenuje 'Kiss the Future', Nenad Cicin-Sain je ime režiserja. Gre tudi za vlogo, ki jo ima lahko umetnost pri navdihovanju duš ljudi, ki živijo pod takšno grožnjo.«
»Potem je prikazan še položaj ljudi v Ukrajini. Zanje še ni konec. Navdihujoče je videti, da v Ukrajini armada obsega 60 milijonov ljudi, celotno prebivalstvo je del nje. Ker vsi poznajo vrednost svobode, vsi branijo svobodo. To je najbolj junaški boj vseh časov.«
»Tudi tukaj sem priznan, vendar morda ne toliko. Težko je, če je družba majhna. Na odprtje razstav prihajajo prijatelji in znanci. Trepljajo te po ramenih in te hvalijo, vendar nisi prepričan, ali res delaš dobro ali slabo. Razstave v tujini so kot filter, ki nam lahko točno pove, ali smo res dobri.«
»EPK mora biti tudi zgled, da sta kultura in umetnost ob vsej svoji drznosti, provokativnosti, improvizaciji in nepričakovanosti tudi skrajno profesionalni disciplini, pri čemer gledalca ne osupne le vsebina, ampak tudi brezhibnost organizacije in komunikacije.«
»Stojan Pelko ima bogate izkušnje s področja kulturnih politik, razmišlja strateško ter v ekipo vnaša pozitivno energijo in mednarodne izkušnje, sočasno pa nas je prepričal z vizijo, kako program izvesti na način, da bodo v lokalnem okolju sledi EPK vidne še dolgo po letu 2025.«
»Spet senca se obeša / čez penzion in pod drevesa / ki racajo v tujski park / v katerem sivi testeninar // zakrknjeno poseda / na vozičku ki brezvoljno / ga potiska zlata hčera // do mostička ki pomeša / vse poti v nebesa.«
»Barve so močne, modre, rumene, rožnate, oranžno-rjave, bele. Oblike spominjajo na dela pop arta iz 70. in 80. let minulega stoletja, na Claesa Oldenburga ali pa na izrezanke iz lesa z jasnimi referencami na obrise teles ali črk.«