»Pri specifičnih reprezentativnih modelih smo razmišljali, ali gre za širši sistem pristranskosti.«
»Skrivno geslo za brezplačen vstop«
»To je knjiga o grafitih in street artu, po drugi strani pa o zadnjih 30 letih v nekem širšem smislu, saj vsebuje primere od Pekinga do Los Angelesa.«
»Na neki način so politični, ker si jemljejo svobodo, ki jim je nihče ni dal – ne bi smeli biti tam, a so.«
»V omenjenem obdobju ni bilo osebe, dogodka ali procesa, ki se ne bi odražali v grafitih.«
»Strah vzbujajoč razvoj.«
»To je čisti kult osebnosti.«
»Prepričan je, da gre v umetnosti le še za spektakel.«
»Pritièejo atmosferi mogočne narave, neskončnemu šavju, skrivnostnemu miljéju, beštijam in njihovim skrivališčem.«
»V odnosu do lokalnega prostora se njihova dela aplicirajo na lastnosti, vzdušje in identiteto okolja.«
»Učinkovitost, ki jo razumem kot vplivanje na resničnost, tako da se ta spremeni, ne glede na to, za kako neznatno spremembo gre.«
»Ime za to dejanje vplivanja bi lahko bilo delo. In ime za to potentnost vplivanja, stopnjo možnosti vpliva, je moč. Torej: delo in moč.«
»Ko izgubiš svojo učinkovitost in ko jo vse bolj in bolj izgubljaš, opaziš, da dejansko ne moreš vplivati na resničnost.«
»Skorajda ni likovnega področja, v katerem mojster ne bi izrazil svojega umetniškega jaza polnokrvno in prepričljivo.«
»Izvrstnega domišljijskega inovatorja, ki vsak fragment likovnega dela izpostavi in ga naredi vidnega.«
»saj vemo, da je trenutno stanje grafične umetnosti pri nas daleč od triumfalnih uspehov in svetovnih odmevov nekdanje Ljubljanske grafične šole, fenomena, ki je ob sebi zbral vrhunske pripadnike med priznanimi slovenskimi umetniki«
»Kot bi umetnica v slike prenesla življenjsko spoznanje, ki ga lahko dosežemo šele na dolgi rok, namreč, da vsaka struktura prej ali slej razpade, iz njenih ruševin pa se začne porajati nekaj novega – in tako gre pot v neskončnost.«
»Proces ustvarjanja se pri umetnici začne s preprostim krokijem na prosojnem papirju, ki nastane kot spontan likovni zapis njenega občutja, misli ali razpoloženja v tistem trenutku.«
»Ta ekstrakt njene intimnosti, ki ga izriše v močni risbi z zastajajočo gesto, kot v krču, a vendarle odločno, je izhodišče za kompozicijsko zasnovo nastajajočega likovnega dela.«
»Čeprav je ta element po svojem izvoru impulziven, po naboju pa ekspresionističen, umetnica v nadaljnjem procesu dela gradi tkivo slike skrajno premišljeno, v skladu s temeljnimi klasicističnimi načeli uravnoteženosti, preglednosti in čistosti forme.«
»Bil je evforičen občutek in tudi potrditev, da imam na stvari pogled kuharja/slikarja.«
»Takoj ko vinaigrette pride v stik s komponentami rdečega zelja, začnejo barve bledeti, tako kot rdeče-modri pigmenti na van Goghovih slikah.«
»Naši gostje so navdušeni, še posebej v kombinaciji z zgodbo in pivom, zvarjenim z absintom, s katerim ga kombiniramo.«
»Nenehno spremljamo naše slike in se je že zgodilo, da je bil naslov spremenjen, ker je bilo upodobljeno nekaj drugega, kot se je sprva mislilo.«
»Vedela je, kako se tržiti.«
»Andante con moto v postavitvi Duše Jesih, sledi adagio pri Manueli Toselli in nazadnje Pallijev presto.«
»Glasbena izvedba je dodana vrednost, ki še poudarja muzikalnost celote.«
»Razredčeni zvoki Sandra Carte, razpotegnjeni na ritmični osnovi, ki spominja na srčni utrip, ustvarjajo zgoščeno tišino, imploziven zvok, ki šume življenja vpije vase, jih prečisti ter jih nato vrne skozi živ, gost, bistven, vseobsegajoč dih, kakršna je ne nazadnje abstrakcija razstavljenih del – čista in stroga, a prežeta z obstojem.«
»Lahko rečemo, da je to edinstvena razstava o van Goghovem zadnjem obdobju oziroma njegovih zadnjih 70 dneh.«
»Ves čas se govori, da je slovenska umetnost stoletja zadaj, ampak to ni res. To samo pomeni, da ne gledamo dovolj natančno in da ne verjamemo v umetnike.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju