»Brez skrbi za dela umetnosti smo izgubljeni – ta je naše jedro, naša podstat. Za gradnjo in razumevanje prihodnosti moramo skrbeti in poznati svojo preteklost.«
»Konserviranje takšnih objektov sodobne umetnosti in denimo knjige umetnika so težje rešljivi problemi, saj ne vemo, kaj bo nastalo na dolgi rok.«
»Izsledki te preiskave ne bodo pomembni le za prihodnost dotičnega platna, temveč za nabor impresionističnih in ekspresionističnih slik, nastalih med letoma 1880 in 1920, na katerih je uporabljena ta vrsta rumenega pigmenta.«
»Ljudje si vedno predstavljajo, da je poezija nekaj, kar nastane, kar se začuti, pa v resnici ni tako. Gre za pot razmišljanja, poskušanja in učenja skozi napake. Ideja se šele skozi ta dolg proces gradi v neko obliko.«
»To mi je bila osnova in zato je nastala ta razstava. Vsako od del je moja izkušnja, ki pa ne govori spet toliko o meni, ampak pripovedujejo o procesu iskanja samega sebe in soočanja s samim s seboj.«
»Želel bi, da lociramo, kdo so ti 'oni', ki nam določajo usodo, kdo so ti 'oni', ki nam določajo teme, mečejo kosti, ki jih mi glodamo, in jih kot kustosi in umetniki komentiramo, ko poskušamo spremeniti svet.«
»S cvetjem se je trgovalo še v stanju čebulic, njihova lepota pa je bila izjemno efemerna in nepredvidljiva, tako da ne preseneča, da se tulipanomanija pogosto ne primerja le s terminskimi trgi, ampak tudi z različnimi špekulativnimi trgi od sodobne umetnosti do kriptovalut.«
»Na ta način tako Mozaični virus kot tudi Množica (Tulipani) tematizirata potenciale in meje kategorizacije, strojnega učenja in prilagajanja odtenkov resničnosti binarnemu razmišljanju strojev.«