»Slavo je doživel že v 50. letih preteklega stoletja z opusom beneških vedut in dalmatinskih krajin, a med najpomembnejše evropske slikarje se je vpisal z opusom Nismo poslednji, pretresljivo interpretacijo zločinov v nacističnih taboriščih.«
»To bo tudi priložnost, da spregovorimo o mariborskem likovnem življenju v tridesetih letih prejšnjega stoletja, o vrhuncu, ki so ga spodbudili vizionarsko vodstvo mesta, uspešni gospodarstveniki in nacionalno zavedni podporniki umetnosti.«
»Na sledi te tradicije predstavlja delo Nit brez konca alternativno obliko pripovedništva, založništva in performansa in obrat k novim, digitalno oplemenitenim oblikam pripovedovanja zgodb.«
»Delo namreč na svojstven način na novo definira načine rabe digitalnih tehnologij, ki so lahko podaljšek in orodje za izboljšanje živega nastopa, in spodbuja nove načine umetniškega založništva, ki na novo strukturira razmerje med avtorjem, besedilom in publiko.«
»Skozi kreativno nevihto, ki bo osvežila institucionalni svod z umetniškimi kosi, do katerih ne bodo ostali ravnodušni.«
»Pozibavati v gibkih tropical house ritmih in s kozarčkom koktajla Artist Choice nazdravljati Galerijski Vročici 2021.«
»Domišljija in kreativnost nista potrebni le v umetnosti, ampak tudi na drugih družbenih področjih, celo v politiki.«
»V neki drugi omari, skupni evropski omari, hranili pozitivne in napredne zamisli, skupne vrednote in žlahtno demokracijo ter da na vratih omare nikoli ne bi bilo ključavnice in ključa.«
»Želim si, da bi iz te skupne evropske omare lahko vse članice enakovredno in enakopravno dodajale in jemale vse, kar je dobrega.«
»Upam, da bodo v čudovitem ambientu Plečnikovih Križank tudi letos nastajala umetniška dela in oznanjala 'joie de vivre'.«
»Bil je mojster slovenske satire in karikature, ost je naperjal proti sebi, kazal na hibe prijateljev, predvsem pa se je lotil zlorab politikov in zablod vsakdanjih ljudi.«
»Ko je bil med fašistično okupacijo Ljubljane leta 1942 'brez sodbe ustreljen v Gramozni jami, smo izgubili neizprosnega in pronicljivega umetnika kritika, ki ni nikoli izgubil svojega človekoljubja', so še dodali.«
»Čar Smrekarjevega dela vzbuja zbirateljsko strast in ni malo navdušencev, ki hranijo pomembna dela in obsežne zbirke.«
»Namen konS modula je širiti prepoznavnost delovanja mreže konS in k sodelovanju privabiti nove napredno misleče posameznike, podjetja in druge organizacije, predvsem pa izpostaviti umetniške produkcije, ki bi zmogle izkoristiti tehnološki napredek in vzpostaviti nove smernice tako imenovanega art-thinkinga.«
»To delo in njegova zgodovina ponazarjata fascinacijo nad Mono Lizo in avro Leonarda da Vincija, ki sta ju vselej imela.«
»Mati Zemlja še vedno daje žito in rojeva potomce, človek na njej pa ima še vedno lahko srce, uresničuje ideje in mirno sobiva. Domišljija je brezmejna.«
»Kaj ostane od preteklosti? Zakaj določenih stvari nikoli v življenju ne naredimo? Obstajajo različne različice preteklosti. Različne zgodovine. Različne realnosti. Različna vesolja. Različni pomeni, posrkani v permanentni Nič.«
»Serija prinaša nadvse redko motiviko avtoportretnega akta v naravi, pri čemer je fotograf z različnimi pristopi telo podal skozi prizmo notranjega razvoja, ki ga spremljajo notranji boji, ranljivost in krhkost, pa tudi občutek sprejetosti, zaupljivost in predajanje.«
»Mandić je igralec s tako širokim diapazonom, da lahko uprizori vsa ta mejna občutja, od norosti do humorja in strasti, že religiozne ljubezni.«
»Je izjemno občutljiva arhitektka in premišljevalka prostora, ki je s svojim delom in mislijo pomembno zaznamovala naše mesto.«
»Resničnost marsikaterega posameznika so močno zaznamovale epidemija in družbeno-politične spremembe, ki jih pod njenim okriljem v lokalnem kontekstu uvaja aktualna vlada.«
»Izrazito avtorski pristop k snovanju kostumskih skic in intenziven dialog v procesu nastajanja sleherne gledališke uprizoritve, od vsebine dramskega besedila do konceptualnih zasnov režijskih postavitev, sta odlikovala Cvetino tankočutno razumevanje gledališke oblačilne kulture.«
»Uresničevala jo je v bogatih kostumskih predstavah ali revnih kostumskih podmenah v 'revnem gledališču', ki jih je s fantazijskimi barvnimi kompozicijami in z odtenki v poigravanju svetlobe nadgrajevala s stilsko dorečenostjo v le njej lastnem gledališkem rokopisu.«
»Ustvarjala je kar najbolj živ gledališki prostor v odrskih podobah, v sozvočju z uprizoritveno-scenskim prostorom.«
»Težki materiali se namenoma pojavljajo kot fragilne šrafure, skorajda ostanki kakšnih davno povlečenih linij, s katerimi si je kdaj nekdo prizadeval meriti prostor oziroma umestiti elemente v njem. Brez sleherne literarnosti in narativnosti, zgodba, ki jo ti pripovedujejo, je vselej spreminjajoča se pripoved slehernega trenutka v dnevu in slehernega obiskovalca.«
»Neslišno frfota pod stropom, / amorček, zanemaril se je in poredil ...«
»Veliko let pred smrtjo je v hiši na Aleksejevem klancu številka 13 lončena peč v jedilnici grela in vzgajala malo Jeleno, najstarejšega Alekseja in čisto drobcenega Nikolko.«
»Sem seme zemlje. To je lahko vsakdo.«
»Nenadoma se mi je posvetilo, da je njih pravzaprav več, precej več kot nas, ki smo tu.«