»Pomisli, da živiš v 16. stoletju in takrat doživiš Assunto, veliko osvoboditev slikarskega mišljenja. Ta revolucija se ne da primerjati z nobeno, ki sva jih midva doživela v umetnosti.«
»Kakor prevladuje spodaj telesnost in mir, ki prehaja v mir duha, tako vidiš, prevladuje spodaj senca, ki se proti vrhu umika svetlobi. Zgoraj preide v luč, večnost in brez madeža. Ali vidiš to stopnjevanje iz telesne mase v breztelesno duševnost. To je genialna enota različnih elementov.«
»Bil je utemeljitelj simbolnega slikarstva in podzavestnega slikarstva, iz zadnjega obdobja, ki ga imenujejo kot neometafizično obdobje, pa se je vrnil k prvinam, ki jih je razvil na začetku 20. stoletja.«
»So največja vrednost stanovanja.«
»Življenje ga je zaradi okovov vojne, kot tudi po lastni volji, vodilo v različne evropske kraje. Pilon je sprva uporabljal realistično upodabljanje, kmalu pa se je začel preizkušati v različnih sodobnih pristopih.«
»Plastično, kubistično občutene krajine so arhetipske podobe Vipavske doline, iz katerih je čutiti njihovo primarnost.«
»Poteza se tedaj zmehča in zreducira na najosnovnejše, motivika se sprosti v prizorih iz pariških kavarn, v portretih zanimivih pariških likov in številnih aktih.«
»Pesniška povezava Dušana Matića in Marka Ristića z Bretonovim nadrealističnim krogom se je odrazila posredno v delih Petra Lubarde.«
»Sijajna dela Milenka Šerbana, Bogdana Šuputa in Marka Čelebonovića zaokrožujejo tokratni izbor in predstavljajo izjemno nadgradnjo fovističnih in intimističnih izhodišč.«
»Je skoraj nezaželen, saj mu ni docrkljanja kot človekovim sorodnikom sesalcem.«
»Navkljub novim trendom, digitalizaciji fotografske slike, sodobnim orodjem vrednotenja fotografske podobe se 60-letni opus Stojana Kerblerja spretno izmika označbam, posploševanju in prehitrim in navideznim analogijam.«
»Že v zgodnjih delih je nakazal izhodišča za oblikovanje svoje fotografske slike. Človeka je navadno postavil v središče. Njegov nezmotljivi občutek za Barthesov 'punctum' in Bressonov 'moment Decisive' je prav neverjeten.«
»Črni rob pa priča o avtentičnosti kadra in izjemni sposobnosti nadzora vseh gradnikov fotografske slike v trenutku pritiska na sprožilec.«
»Kot pedagog je z izjemno občutljivostjo in čustveno inteligenco znal prisluhniti različnim značajem svojih gojencev.«
»Umestnost treba ločevati od človeka samega.«
»novega Fidija«
»delal je tudi za Vatikan«
»Kot kaže, si je Madono v votlini da Vinci sprva zamislil drugače.«
»Proti angelu in Jezusu pa je bila obrnjena tudi Marija s podobno v objem oziroma zavetje razširjenimi rokami.«
»To je bil za Noldeja, ki je bil predan podpornik nacizma, hud udarec.«
»Nenjegova dela so bila razstavljena po vsem svetu.«
»Razstavljena dela sugerirajo skepticizem o formalni resnici.«
»Enako pa bi lahko trdili za Galerijo Škuc, ki je imela vse od svoje ustanovitve leta 1978 izrazito družbeno funkcijo, saj je predstavljala torišče umetniškega dogajanja mladinske kulture, razstave pa so bile mnogokrat oblikovane kot družabni dogodki – likovna umetnost v spremstvu glasbe, plesa, zabave.«
»Eno najbolj atraktivnih zasedb stoletja, ki briše meje glasbenih žanrov in oblikuje svojega.«
»Mojstrski in navdihujoč projekt.«
»Nihče ne more z gotovostjo trditi, da gledališče obstaja v nekem svetovnem središču, mestu ali izbrani stavbi. Gledališče, kot sem ga sprejel jaz, se širi skozi nevidno pokrajino, ki spaja življenja izvajalcev in gledališko veščino v en sam združujoč izraz.«
»Ljubljana je vsak dan lepša in čistejša.«
»Uah, to je Ljubljana! Saj je isto kot pri nas ...«
»Prav osvobajajoče je, da nisem vpet v to, kar se pričakuje od fotografije, kaj naj bo na njej, kako mora biti osvetljena in še vse te druge 'pravilnosti'.«
»Ljubezen na prvi pogled.«