»Tudi zato, ker je zdaj v praksi običajno, da se oblačila prenašajo iz sezone v sezono, iz poletja v zimo. Veliko oblačil lahko nosimo vse leto, in meni se je resnično zdelo nesmiselno, da toliko truda vložimo v en produkt, ker to je za nas, ki smo majhni, tudi drago … zato bo od zdaj ena kolekcija oblačil, ki se prepleta iz sezone v sezono, sledimo pa svojemu stilu.«
»To je dvoličnost nas vseh, ker želimo zmanjšati potrošnjo, hkrati pa se vsi ves čas oglašujemo, na družbenih omrežjih tudi večkrat na dan … Seveda želiš prodati, ampak jaz si želim ozavestiti kupce, naj si kupijo kakovostno oblačilo z daljšo dobo uporabnosti, kot to velja zdaj.«
»Mislim, da je za ozaveščenost kupcev, tudi za podporo lokalni tekstilni industriji, veliko naredil tudi Ljubljanski teden mode, ker je že pred leti začel ozaveščati, da tudi v Sloveniji znamo narediti dobra oblačila, da so unikatna.«
»Promoviranje krožnega gospodarstva in zmanjševanja odpadkov je najboljši način za spopadanje z negativnimi učinki hitre mode na planet.«
»Želimo si več kot samo podati modno izjavo – smo podjetje s trajnostjo v svojem bistvu, osredinjamo pa se na materiale iz zavržene hrane in obnovljivih virov hrane.«
»Vendar se stvari lahko hitro zasukajo in včasih je bolje delovati preventivno. V Sloveniji verjamemo, da je Zahodni Balkan območje, ki si zasluži odločno in ambiciozno politiko Evrope.«
»Ne govorimo o povratnih sredstvih za povečanje državnega dolga, ampak da pomagamo javnim poslovnim subjektom, da izpolnijo predpogoje, da bomo lahko sploh govorili o zelenih investicijah v Sloveniji.«
»Digitalni tisk je neprimerno bolj ekološki od klasičnega tiska. Najbolj trajnostne so pletenine glede na to, da pri njih ni nič ostanka.«