»Majda Širca s svojim nepopustljivim vztrajanjem, da plamen filmske kulture ne ugasne, pomembno prispeva k temu, da sobe slovenskega avtorskega filma in sobane slovenske progresivne politike niso boleče prazne, ampak svoje najbolj avtorsko subjektivne poglede oblikuje v dokumentarno objektivne uvide, vpoglede.«
»V tujini hočejo s skrito kamero ljudi predvsem prestrašiti, jaz pa se bolj pogovarjam z njimi. Vpeljem jih v neko bizarno zgodbo, katere začetek mora biti dovolj verjeten.«
»Veseli me, da še danes srečam marsikoga, ki zna na pamet besedila iz nekaterih skritih kamer. Predvsem v ribniškem koncu je zelo popularna tista, ko smo postavljali džamijo.«
»Poslanstvo medijev in novinarjev se ni spremenilo. Spreminjajo se le poti do gledalcev in poslušalcev. Mi verjamemo, da smo našli pot, ki bo preverjene in ažurne informacije o dogajanju doma in po svetu prinesla širokemu krogu ljudi.«
»Leta 2011 je bil objavljen Zakon o filmskem centru in s tem 17. člen tega zakona, ki zahteva, da nacionalna televizija da 2 % letnega prispevka za koprodukcijska sodelovanja s slovenskimi neodvisnimi producenti.«
»Takšne teme so me navduševale že od otroštva dalje, ko sem 'požiral' poljudno-strokovne knjige s področij likovne umetnosti, etnologije in klasične glasbe.«
»Takšne teme so me navduševale že od otroštva dalje, ko sem 'požiral' poljudnostrokovne knjige s področij likovne umetnosti, etnologije in klasične glasbe.«
»Štirje televizijski in umetnostnozgodovinski kolegi – Breda Kovič, Jože Hudeček, Janez Lombergar in Iztok Premrov – so bili odlični pripovedovalci televizijskih zgodb o kulturni dediščini in likovni umetnosti ter so vsak na svoj način zaznamovali desetletja zgodovine Televizije Slovenija.«
»Premrov je bil tudi moj televizijski mentor in prvi urednik, bil je strokovno razgledan in človeško srčen, od njega sem se res veliko naučil.«