»Na splošno so enake, seveda z različicami.«
»Dobri prijatelji so. Vse delajo skupaj.«
»Radi vidimo, da ljudje prestopijo mejo med mestom pred kamero in mestom za kamero, med različnimi prostori pripovedovanja zgodb.«
»Pri Tribeci je najboljše to, da predstavljamo neverjetno raznolike zgodbe in ustvarjalce.«
»Velik del tega že od samega začetka prihaja od Boba, ki vedno išče zanimive, še nikoli povedane zgodbe.«
»Želim sodelovati z vsemi velikimi filmskimi talenti, ki so me v preteklih letih navdihovali, in jim ponuditi prostor.«
»Našla sta se v ljubezni do minimalizma in lepote naravne svetlobe.«
»A nobenega tako vizualno inovativnega in čustveno ekspresivnega, kot so tisti, ki jih je ustvaril z Bergmanom.«
»Njune filme sem gledal znova in znova, ampak vznemirjenje in skrivnostnost, ki ju ob tem občutim, se ne samo ohranjata, ampak poglabljata.«
»Deset let so nam dopovedovali, da je vredno umreti za svobodo in demokracijo ... In zdaj, ko je bilo vojne konec, so Rdeči čeveljci trdili, da je vredno umreti za umetnost.«
»Ne vem, ali sem že kdaj videl film, ki bi tako dišal po vetru in dežju, ali film, ki bi na tako sijajen način izkoristil okolje, v katerem ljudje dejansko živijo, in ne tistega, ki je skomercializirano za potrebe spektakla.«
»Tudi mene danes ne bi bilo tukaj pred vami brez vseh sester, ki me spremljajo v življenju.«
»Nagrada na izjemen način zaokroži enoinpolletno pot celovečernega filma.«
»Ta nagrada je darilo za vse ženske, katerih glas je bil skozi zgodovino neslišan, zavračan in izkrivljen.«
»Imamo evropskega oskarja 2022. Imamo izjemno talentirano režiserko Urško Djukić in imamo kinematografijo, ki sodi v sam vrh evropskega filma.«
»Okoliščine, v katerih se najdejo dekleta, so skrajne z namenom gledalca pozvati k razmisleku o nečem, kar kot odrasli pogosto pozabimo, in sicer gnevu, ki v nas vznikne, ko se zavemo svojega položaja.«
»Zaslutimo občutje večne obveze do zadovoljevanja pretiranih pričakovanj, saj je to edini način za dosego priznanja in ljubezni – to se mi je zdelo izjemno zanimivo in univerzalno obenem.«
»Želela sem poustvariti močno čustvo, doživljeno, ko nas premetavajo razburkani valovi življenja.«
»Vendar sem namesto enega samega odgovora podal idejo, da ni sreča tisto, kar navsezadnje iščemo v življenju, temveč pot, ki jo prehodimo v iskanju tistega, kar mislimo, da iščemo.«
»Ustvariti delo, ki je v bistvu zgodovinski film, umeščen sedemdeset let v preteklost, spremeni naravo njegovega sporočila.«
»Medtem ko sta se Kino Vič in Kino Bežigrad zapirala, se je začel meteorski vzpon Liffa, ki je sčasoma dosegel 50.000 obiskovalcev letno. Zaprtje mestnih kinodvoran je bila izvorna napaka.«
»Hotel sem, da se film začne kot realistična drama o birokratski in skorumpirani družbi, potem pa se počasi spremeni v zgodbo o človeku, ki na svoji poti iz poraženca in izobčenca postane junak.«
»Kako uspe oblasti spremeniti ljudi v kolesca v svojem avtokratskem stroju? S kakšnimi prijemi nam oblast preprečuje, da bi se uprli slabim zakonom?«
»Prišle smo tako daleč in – kar je še pomembneje – nikoli ne bomo šle nazaj.«
»Mislim, da je napočil čas, ko lahko na tej fronti slavimo zmago. Prišle smo tako daleč in – kar je še pomembneje – nikoli ne bomo šle nazaj. Občutek neskončnega horizonta me krepi.«
»Zares sem ganjena, saj je to skupnost, ki sem ji od nekdaj želela pripadati, sama sebi pa nisem dovolila priznati, kako zelo si tega želim.«
»Tako velik nos imaš, da bi lahko, tako kot jaz, kadil pod prho, in žalostne oči. V redu, najet si. Zdaj pa govoriva o čem drugem, ne o filmih.«
»Če hočeš biti igralec, moraš biti zanimiv samemu sebi. Jaz se sebe naveličam po desetih minutah.«
»Vedno so mi dajali vloge nacistov, ker sem dobro govoril nemško.«
»Obupno smo iskali to utopijo. Upali smo in verjeli v kitajsko revolucijo. In potem se je vse to porušilo. Nekaj mojih tovarišev se je ubilo, drugi so po razpadu Sovjetske zveze postali nemi.«