»Ne glede na to, katere politične in kulturne režime so obravnavali, so Laibach vedno znali združiti na videz benigno popkulturo, ideološke novice in bojevniško ikonografijo, da bi ustvarili spektakel groze, pred katerim se bomo kar zgražali prav zato, ker ga bomo prepoznali okoli sebe in v sebi.«
»Samo Laibach zna v hipu skočiti iz abstraktnega telesa v popkulturo do najtežjih vprašanj človeške eksistence in nas prisiliti, da se soočimo z nepredstavljivimi grozotami, ki se dogajajo v imenu naših namišljenih skupnosti. Odpor je zaman, nam bodo povedali Laibach in dodali: 'Lezi in se prepusti,'«
»V vsakdanjem življenju se včasih niti ne zavedamo, kako pogosto se naše misli, besede in dejanja navezujejo na čas. Med procesom nastajanja razstave sem se tega šele v resnici zavedela in verjamem, da bo razstava odpirala vedno nove možnosti za poglabljanje tem o času.«
»Pri nekaterih opažam na primer manjše napake, ko fotografijo v temnici, recimo, prehitro osvetlijo. Postopek moraš seveda spoznati. Zame so zanimive fotografije, ki se med drugim zdijo ponesrečene.«
»Ta spodleteli element je v bistvu nastal med samim razvijanjem fotografije. V studiu sem jo naredil s pomočjo povečevalnika, razvil pa sem jo tako, da sem spustil kemijo po sami shemi, tako da v bistvu prikazano podobo narekuje sama shema, ki je bila narejena po Valvasorjevem bakrorezu.«
»Da se zloži toliko neznank, kot jih potrebujemo za izvrstno pokrajinsko fotografijo, mora fotograf imeti veliko sreče, obenem pa neskončno veliko potrpežljivosti, predanosti, nadarjenosti, znanja in navsezadnje tudi časa ter energije, ki ju je pripravljen vložiti včasih v eno samo fotografijo. Vse te elemente vsebujejo Ivančičeve fotografije, ki niso samo statistični rezultat naštetih dejavnikov, pač pa se v njih začuti predvsem tista prava in čista ljubezen do fotografije in fotografiranja. Torej to, kar je za pokrajinsko fotografijo češnja na ogromni torti, narejeni iz dela in truda.«
»62. Čipkarski dnevi se bodo začeli drevi ob 18. uri s slovesnim odprtjem in kulturnim programom v Plnadi, z nagovorom župana Marka Gasserja ter odprtjem razstav v kulturnem domu in galeriji Muzeja Železniki.«
»Nagrada portugalskega nacionalnega muzejskega združenja v kategoriji Mednarodni projekti je veliko priznanje za TMS, ki neguje in promovira slovensko tehniško dediščino tako doma kot v tujini. Odličnega projekta pa ne bi bilo brez Museu do Ar kot TMS, s katerim nas povezujejo ljubezen do tehnične kulture in popularizacije le te.«
»Bila je snovalka inovativnih grafičnih postopkov v tehniki barvne jedkanice, ki si jih je zamislila sama – ti so bili njena umetniška skrivnost – in je z njimi pritegovala svetovno grafično javnost. Ko se je nehala ukvarjati z grafiko, si je to vedenje želela deliti.«
»Tudi to, da je okoli leta 1974 prenehala z razstavljanjem slikarskih del, je bila verjetno posledica reakcij slovenske kritike na njeno slikarsko delo. Nesprejemljivo se je zdelo, da nekdo ali še bolj neka umetnica, v kontekstu visokega modernizma, goji perfekcionizem slikarskega metjeja. Mislim, da je vidik avtocenzure kot posledice različnih okoliščin vplival na to, da ni naredila tega zanjo drznega koraka.«
»ki zvesto in ponosno ohranjajo tradicijo (...) Naše aktivnosti so pomembno prispevale k oblikovanju kulturne politike in promociji kulture v našem mestu. Skupaj z Mestno občino Maribor smo organizirali številne dogodke, festivale in projekte, ki so pritegnili pozornost tako domače kot mednarodne javnosti«
»KUD Študent še vedno ohranja in neguje željo po kulturnem udejstvovanju mladih, ki jih vsako leto oktobra z avdicijami vabi v svoje vrste. Članstvo v eni izmed sekcij je bilo in še vedno ostaja zelo dobra odskočna deska za nadaljnje življenje, tako v kulturi kot drugod. Ne samo da ponuja obilo kulturnih dogodkov, je tudi kakovostna oblika preživljanja prostega časa, ki ponuja nenehno glasbeno ter plesno izobraževanje in poustvarjanje«
»Razbija utvaro 'iskrenosti' zgrajenih predstav in spodbuja gledalce k razmišljanju o vplivu politike in medijev na naše dojemanje družbene resničnosti ter o tem, kako lahko ta percepcija vpliva na naše družbeno in politično delovanje.«
»kot pedagoginja ne pozna primera, ki bi vključil laično občinstvo v muzejsko dejavnost v tako velikem obsegu, saj so ljubiteljice zgodovine pod sicer njenim budnim očesom in usmerjanjem pripravile razstavo od izbora teme in študija literature do priprave eksponatov za razstavo in končne postavitve.«
»Znotraj tega se vzpostavlja skupnost več generacij, ki jih razstava združuje. Pomembna se mi zdi skupna pomoč, sodelovanje, kolektivno delo, ki vodi do vzpostavljanja tudi neke strokovne skupnosti.«
»V Mariboru je Dev zapustil izrazit pečat, saj je, velikokrat v sodelovanju s sošolcem Jaroslavom Černigojem, v 30. in 40. letih 20. stoletja moderniziral mestno podobo ter z izčiščenimi formami vpeljal v mesto svetovljanski duh. Žal je njegov ustvarjalni opus najširši javnosti premalo znan.«
»Equrna je videti kot odložišče ali skladišče, kamor je nekdo izpraznil vsebino svoje kleti ali podstrešja, pa vse skupaj še malo zlepil, razbil in morda ponovno zlepil.«
»To počnem zavestno, z namenom, da bi zgradil še kompleksnejši sistem – stremim k izgradnji metasistema, v katerem je neskončno informacij, ki jih mora nato gledalec sam razbirati. Soočiti se mora z objektom, ki ga potem prepozna ali pa ne prepozna.«