Ključna beseda: razstava

1. december 2022

»Najvplivnejše ljudi v umetnosti«

ArtReview je razglasil Ruangrupo za 'najvplivnejše ljudi v umetnosti'.
1. december 2022

»Odprtokodni pristop k ustvarjanju umetnosti«

ArtReview je pohvalil indonezijski kolektiv zaradi 'odprtokodnega pristopa k ustvarjanju umetnosti'.
1. december 2022

»hierarhija documente morda ni predvidevala, da bo decentriran, porazdeljen način dela Ruangrupe povzročil takšno nestabilnost«

ArtReview je zapisal glede polemike, ki je spremljala documento, da 'hierarhija documente morda ni predvidevala, da bo decentriran, porazdeljen način dela Ruangrupe povzročil takšno nestabilnost'.
1. december 2022

»Če se je iz velikega eksperimenta Ruangrupe z documento mogoče kaj naučiti, je, da se kot močna, hierarhična organizacija ne morete pretvarjati, da cenite delegiranje, sodelovanje in prenos moči, nato pa ste presenečeni, ko dogodki niso več pod vašim nadzorom«

ArtReview je zapisal, da 'Če se je iz velikega eksperimenta Ruangrupe z documento mogoče kaj naučiti, je, da se kot močna, hierarhična organizacija ne morete pretvarjati, da cenite delegiranje, sodelovanje in prenos moči, nato pa ste presenečeni, ko dogodki niso več pod vašim nadzorom'.
30. november 2022

»Ta se zdi kot simulator sprehajanja (walking simulator) po vijugasti infrastrukturi dantejevskih krogov kiberprostora.«

Maja Burja je opisala videoigro Kritični udarec kot simulator sprehajanja po vijugasti infrastrukturi dantejevskih krogov kiberprostora.
30. november 2022

»Ob vstopu v arkadnico se igralec poskuša orientirati znotraj prostorsko-časovne meglice...«

Maja Burja je opisala izkušnjo igralca ob vstopu v arkadnico in orientacijo znotraj prostorsko-časovne meglice.
30. november 2022

»Ko pristopi k portalu, se spusti v neskončno kroženje znotraj limba čutne hiperstimulacije...«

Maja Burja je opisala izkušnjo igralca ob pristopu k portalu in njegovo potovanje znotraj limba čutne hiperstimulacije.
30. november 2022

»Izgubljen v črvinah peklenske neonske praznine s svojim glasom bije bitko z bolj in manj abstraktnimi podobami demonov našega časa.«

Maja Burja je opisala izgubljenost igralca v peklenski neonski praznini in njegovo soočanje z abstraktnimi podobami demonov.