»Mesta so stičišča tokov, prostora in življenja. Javni prostor je osnovna kvaliteta in dobrina mestnega. Javno se meri v dostopnosti in prehodnosti javnega pritličja, pestrosti programa, v povezavi grajenega in zelenega ter v zdravju skupnosti kot celote. Te ključne mestotvorne komponente si je v svoji zasnovi ljubljanskih Križank zamislil Jože Plečnik.«
»Naša knjižnica je že na pogled drugačna kot druge, že to jo razlikuje, da ni kvadratna ali pravokotna, temveč so okrogle linije, streha je valovita, pa tudi sama stavba, kar ponazarja reko Savo.«
»Knjižnica je dolga 80 metrov, v najširšem delu je široka 20. Če ne bi bilo atrija, bi bilo na sredi precej temačno, zaradi atrija pa je svetlo in ljudje se zaradi tega res dobro počutijo.«
»Tolnaijeva besedila zaznamujejo heterogeno, polifono prepletanje glasov, vsakdanjih pogovorov in dialogov, razmah eksperimentiranja s tehnikami pripovedovanja in avtorefleksivnost.«
»Je odličen glasnik vrednot Slovenije, aktivni kritični pisec, ki se oglaša v različnih medijih, avtor številnih publikacij in razstav, član mnogih komisij ter društev.«
»Da smo končno uresničili našo dolgoletno željo po kinu Cineplexx v slovenski prestolnici, smo prehodili izjemno dolgo pot. Še toliko bolj, ker se je odprtje zgodilo ravno ob zatonu pandemije, ki nas je nedvomno vse postavila na preizkušnjo.«
»Doseganje tega mejnika poudarja tudi našo predanost Sloveniji in se zoperstavlja lažnim govoricam in trditvam, da smo razmišljali o odhodu s trga. Ta nagrada dodatno dokazuje, da ostajamo vodilni v regiji na področju tehnologije, udobja in vizualnih učinkov.«
»Ta kinematograf je pomemben akter na celotnem slovenskem trgu, saj v prestolnici mnogo let ni bilo na voljo ustrezne kinematografske ponudbe. Cineplexx s tem kinom postavlja nove standarde in naš uspeh se odraža v pozitivnem razvoju celotnega kinematografskega trga od izida filma Top Gun – Maverick.«
»Njegova dela imajo pogosto programske naslove in vsebujejo elemente ljudske glasbe in pokrajine.«
»Prepričal nas je projekt, ki odpira vprašanja zgodovinjenja in na izviren način spregovori o zamolčanih temah ter se pri tem nevsiljivo navezuje na feministični diskurz, ki korenini v lokalnih zgodbah iz daljne preteklosti. Obenem je izrazito sodoben, saj ponuja prostor za poglobljen razmislek in nadaljnjo raziskavo. S sugestivnimi interpretativnimi pristopi se navezuje na muzejske kontekste in na videz na preprost način govori o kompleksnih temah našega časa, kar so tiste kvalitete, ki so botrovale odločitvi žirije, da je nagrado skupine OHO za leto 2023 namenila Ani Likar.«
»S svojim večdesetletnim delom je resnično dokazal, da se da enovito združiti primorski kulturni prostor in s tem slovenskega. Umetnik je živ dokaz povezovanja, saj je nastopal in delal tako v Benečiji, na Goriškem, Tržaškem in Koprskem, presegal je ideološke in strankarske jezove, bil vse življenje predan gledališkemu artizmu, slovenski besedi in utrjevanju dostojanstva slovenskega človeka.«
»Esenca njene igre je neulovljiva, izmika se kategoriziranju, saj se v svojem igralskem iskanju nikoli ne ustavi, pač pa neprestano išče nove igralske poti in izrazna sredstva.«