»Ta kratki film, ki združuje igrani film in animacijo na prepričljiv način, očara občinstvo s skrbno zasnovanim protagonistom in natančno pozornostjo do detajlov. Z abstrakcijo zgodbe o brezdomni ženski skozi animacijo spodbuja globoko empatijo, hkrati pa zgodbo zakorenini v surovi resničnosti.«
»Tukaj sta bili dve reči. Ena je bila ta, da se je eden od kolegov želel z mano pogovarjati po slovensko in sem mu moral povedati, da tega pač ne morem, ker ne poznam jezika. On mi je odvrnil, da sem v slovenščini tako lepo zapel, da je menil, da sem dvojezičen. Druga pa je bila ta, da je bila na univerzi na slavistiki možnost tečaja za začetnike.«
»Marijana Brecelj sodi v generacijo, ki je izkusila različne faze slovenske kinematografije, in lahko birekli, da je kot igralka resnično zaživela, ko so se ustvarjalni odnosi pri filmu sprostili, kajti Marjancaje sproščena, odprta in zato neprimeren material za režijsko diktaturo.«
»V nove, svobodnejše ustvarjalne razmere je stopila skupaj z mlajšo generacijo igralcev, ki so prinesli neforsirano, včasih bolj minimalistično, predvsem pa bolj realistično filmsko igro.«
»Favoriten je konkreten in empatičen dokaz, da si najmlajše generacije zaslužijo naše zaupanje, da je bolj kot kdaj koli prej vredno govoriti o enakosti v izobraževanju in da ni nujno, da sta si kruta realnost in ljubeča skupnost protislovna.«