»Ker to je res veliko za Dunaj.«
»Taka naselja obstajajo, tako rekoč vsa slovenska mesta so bila taka do devetdesetih. Sodobna mesta se da tako načrtovati, potem bo tudi poti manj, manj gneče na avtocestah in naši cilji lažje doseženi.«
»Poleg teh cenovnih ukrepov bi si vsi želeli predvsem boljšega javnega prometa. Raziskave kažejo, da ljudje ne uporabljajo javnega prevoza, ker manjkajo ključne povezave, frekvenca ni dobra, javni prevoz pa časovno ni konkurenčen avtomobilu. To bo treba urediti, ponuditi več avtobusov, več vlakov.«
»Zavedamo se, da so stroški transporta visoki, ampak če se zavedamo, kako visoki so stroški osebnega avtomobila in njegovega vzdrževanja, imamo še veliko rezerve.«
»Na neki točki se bomo morali odločiti, ali te cilje spremeniti, mislim pa, da je bolje, da bistveno spremenimo način potovanj. Graditev cest ni rešitev.«
»Vlaki bodo ves dan vozili normalno. Edina nevšečnost, če temu lahko tako rečemo, je, da bodo postaje morda bolj zasedene kot običajno, saj protestniki pogosto uporabljajo vlak za potovanje na demonstracije in z njih.«
»Kakovostno zemljišče, primer Soča, prodaš zasebniku, da tam zgradi elitno kliniko za petičneže, to je slaba odločitev.«
»Brez subvencij javni promet ne more živeti, saj nikjer ne dela dobička.«
»Shemo linij je treba prilagoditi, dovoliti potnikom, da vstopajo na vseh vratih, in vzpostaviti cone, kjer lahko avtobus brez ustavljanja nadaljuje svojo pot.«
»Aktualni župan Zoran Janković se zavzema za izgradnjo sežigalnice na Barju po najvišjih standardih.«
»Najverjetneje je to razlog, da nastajajo stanovanja tudi tam, kjer jim zakonsko ne bi smelo biti mesto, v stanovanja spreminjajo garaže.«
»Ukrep označil za 'eno najboljših idej' njegove vlade.«
»Reševanje trenutne energetske krize in energetske draginje mora biti trenutek osvobajanja od fosilnih goriv in primeža fosilne industrije.«
»Za umiritev energetske krize na področju prometa vlada še ni sprejela celovitih ukrepov, razen navedenih trošarin in umiritve cen pogonskih goriv.«
»Naša pravila niso dobro postavljena, prvi korak bi lahko bil, da bi razširili krog upravičencev za prepoved odklopa in pravila zastavili na način, da bi se lahko več ranljivih skupin zavarovalo pred odklopom.«
»Tukaj bi lahko država pomagala v smislu, da razbremeni gospodinjstva pri nakupu teh naprav, da gredo v dohodninsko olajšavo, da se ob nakupu in montaži takšnih naprav še bolj oprosti plačilo DDV-ja.«
»Dvigujemo neobdavčeno povračilo potnih stroškov za delovno aktivne za 16 odstotkov. Na drugi strani bomo povišali povračilo zneska trošarin, ki jih dobijo javni prevozniki za javni promet, zato da javni promet ne bo prisiljen v podražitve. Istočasno gremo s primerljivim zneskom v razbremenitev za kmete in hkrati vstopamo v razgovore s prevozniki.«
»Povedati moram, da so rezerve v celotni oskrbovalni verigi s prehrano pravzaprav iztrošene. Že od lanske jeseni smo vsi deležniki temeljito izkoristili svoje rezerve.«
»Naš zakon izboljšuje kakovost življenja za vse Berlinčane. Želimo si, da bi ljudje lahko spali pri odprtih oknih in da bi se otroci spet lahko igrali na ulici. Zlasti otroci in starejši so ogroženi zaradi avtomobilov. Prav tako bi morali stari starši imeti možnost varne vožnje s kolesom in dovolj klopi, na katerih bi si lahko oddahnili.«
»Senat nima smiselnega načrta za preoblikovanje v smeri trajnostnega in pravičnega prometa. E-avtobusi in nekaj kilometrov kolesarskih stez v petih letih preprosto ne zadostuje. V Berlinu je na cestah preveč avtomobilov, ki onesnažujejo zrak zaradi obrabe pnevmatik, zasedajo veliko preveč skupnega prostora in po nepotrebnem ogrožajo človeška življenja, pa naj bodo električni ali dizelski.«
»Navedba predlagatelja, da vozniki avtotaksija zaradi testiranja in čakanja v vrsti, ker testiranje zanje ni bilo organizirano, praktično dva dni v tednu niso mogli opravljati svoje dejavnosti in pridobivati zaslužka, je pavšalna.«
»Stanje ni dobro. Z zdravniške strani ne moremo predlagati kakšnega večjega odpiranja. Če pa se vlada odloči za odpiranje nekaterih varnejših dejavnosti z znanim tveganjem, pa je to seveda mogoče narediti.«
»Gibljemo se na platoju, ki po eni strani pomeni možnost, da se lahko obrne na boljše, po drugi strani pa v katerem koli trenutku navzgor. Kakršno koli sproščanje mora biti res previdno in tisti, ki jih bo to sproščanje doletelo, se morajo tega zelo zavedati, da se ne bi zgodila kakšna katastrofa za božično-novoletne praznike.«
»Skrbimo za redno obveščanje po telefonu in spletnih straneh. Vseskozi omogočamo obiske najhuje bolnim, omogočamo tudi zaščitno opremo.«
»Kot sem že velikokrat povedala, gre za najverjetnejšo možnost prenosa. Zakaj? Naše ankete, vprašalniki so del standardiziranega epidemiološkega preiskovanja, in te ankete so stvar pogovora med bolnikom in zdravnikom.«
»Tako da moramo poudarjati, da je distanca, nošenje mask tudi na delovnem mestu, v DSO-jih, v bolnišnicah oziroma kjerkoli že smo, tisti ukrep, ki nam pomaga v notranjih prostorih zajeziti marsikatero širjenje okužbe.«
»Vsi si želimo sproščanja ukrepov. Če želimo nekoliko bolj sproščeno preživeti božič in novo leto, enostavno ni druge možnosti, kot da spoštujemo navodila.«
»Po domače, preživljanje vikendov v BiH-u ali Srbiji ne bo več mogoče.«
»To je nujno za zmanjševanje stikov in edina pot, da pridemo do nadzorovanega sproščanja ukrepov brez nevarnosti, da se vse skupaj prevesi v negativno smer.«
»Razmere so težke in zgolj z razumom in solidarnostjo lahko zmoremo.«