»To nikakor ni pravi pristop naslavljanja vedno večjega obiska. S tem ko samo dvignemo ceno svoje storitve, ne dvignemo pa tudi kakovosti storitve, lahko sprožimo veliko negativnih odzivov, veliko negativnih izkušenj gostov, kar pa v digitalni dobi lahko zelo hitro prileti nazaj kot bumerang.«
»Dvigovanje cen je primeren mehanizem takrat, ko nadgrajujemo svojo ponudbo, ponujamo nekaj drugačnega, neko ekskluzivnost. Na ravni destinacije kot celote pa je treba stvari razvijati zelo usklajeno in zelo premišljeno.«
»Če prebirate spletne komentarje ljudi, ki so se skušali po Sloveniji premikati z vlaki ali pa z drugim javnim prevozom, ugotovite, da je veliko nezadovoljstva. Predvsem kolesarji imajo izjemne težave. Ob tem vozni redi in komunikacija niso dobri, velikokrat informacije niso zadostne, ljudje jih ne razumejo.«
»Tudi če govorimo o trajnostnem razvoju Slovenije kot destinacije, je to gotovo najbolj žgoča točka.«
»Če je torej Slovenija dnevna soba, kamor prihajajo turisti na obisk, na tak način lažje razmišljamo, česa bi si želeli in česa si ne želimo, da se dogaja v naši dnevni sobi.«
»V Sloveniji imamo za to res še vedno ogromno priložnosti. Imamo celo vrsto zelo zanimivih destinacij, ki niso tako turistično oblegane, ki imajo prostor in res lahko razvijajo bolj butično ponudbo z drugačnimi doživetji.«
»Na račun že dobavljenih 52 novih garnitur nam je uspelo ponudbo delno že razširiti, z dodatnimi vlaki bo za to še več možnosti.«
»Prve dobave pričakujejo leta 2025.«
»Imamo najslabši javni promet v regiji, kar se kaže v zastojih tako na avtocestah, kot mestnih obvoznicah in nenazadnje v središčih mest. Tu bo nujno morala poseči država.«
»Če ne bomo okrepili javnega potniškega prometa, ki lahko vsaj delno prestreže promet na cestah, bodo zastoji neizogibni.«
»Občine same so marsikje nemočne. Ljubljana ima vendarle enega najbolje delujočih prometnih sistemov. Poseči bo morala država. Veliko težavo vidim v nedelovanju države.«
»Dokler ne bomo prometnega sistema videli kot celoto, ki jo sestavljata železniški in avtobusni promet, v mestih pa tudi nemotorizirana mobilnost, se bojim, da se ne bo nič spremenilo.«
»Vzgajamo nove generacije, navajene na avtomobile, in po navadi se učinek širše avtoceste ali dodatnega pasu nekje v od petih do osmih letih izniči. Se pravi, da si spet tam, kjer si bil.«
»Lahko. Zagotovo gre za pomemben ukrep, ki pa ne more biti edini.«
»Pot na delo predstavlja 43 odstotkov vseh potniških kilometrov, opravljenih z avtomobilom, v Sloveniji.«
»Noben ukrep ne reši vsega, a šteje vsak odstotek.«
»Vsaka pot, ki je ne opravimo z bencinskim ali dizelskim avtomobilom, prispeva k zmanjšanju izpustov toplogrednih plinov, onesnaženost zraka in zastojev.«
»Koncesije so bile v skladu z evropsko zakonodajo oddane po konkurenčnem postopku. Slovenija je z njim poskušala nekajkrat, prvič leta 2010.«
»Ker gre za zelo nov koncept, bo treba pripraviti še ogromno ukrepov in dejavnosti, uskladiti podrobne vozne rede, koncesionarji pa bodo morali seveda tudi na svojih izbranih območjih ustrezno prilagoditi in pripraviti vire za izvajanje razpisanega posla.«
»Danes je lep svečan trenutek, da lahko skupaj z ministrstvom nadgradimo javni potniški promet, ga naredimo bolj trajnostnega in prijaznega do potnikov.«
»Zaveza obeh strani je, da bomo javni potniški promet razvijali v smeri boljše kakovosti in dostopnosti.«
»Mislim, da se zdaj res lahko zazremo v prihodnost in naredimo vse, kar je v naši moči, da javni potniški promet še izboljšamo, ga približamo potnikom in sledimo tem trendom naraščanja potnikov, ki jih opažamo v zadnjem času.«
»To je več kot pred nekaj leti, a še zdaleč ne dovolj, da bi bili zadovoljni. Zaradi podnebnih sprememb imamo zelo visoke cilje, ki jih na različne načine spodbuja in sofinancira tudi država.«
»Zato je lahko pomemben pristop do najmlajših meščank in meščanov, mladih družin, da jim ponudimo kakovostne alternativne možnosti. Tako lahko dolgoročno spremenimo potovalne navade.«
»Na žalost imam, ne gre brez njega. Vseeno pa za večino dnevnih poti uporabljam kolo in pravzaprav upam, da bom lahko v nekaj letih zaživel brez avtomobila.«
»To seveda ni pravi odgovor na gnečo: če zgradimo tretji pas na zasedeni cesti, bomo dobili samo še zasedeni tretji vozni pas.«
»Velikokrat na družbenih omrežjih spremljam pritožbe nad javnim prometom. Po večini žal ostane samo pri pritoževanju, ki v resnici ni podprto s pravimi dokazi, podatki.«
»To za nas ni večja težava, vedemo se trajnostno, hodimo v lokalno trgovino po več manjših nakupov, otroci imajo vse dejavnosti v četrti, v kateri živimo.«
»Javni promet je zagotovo dobra stvar Dunaja, tudi sama imam letno vozovnico, ki stane 365 evrov in vključuje vse vožnje z metrojem, tramvajem in avtobusom.«
»V sistem je vključenih več kot tri tisoč koles. Gre za zelo poceni storitev, vožnja do ene ure stane 60 centov, če pa ste abonent mestnega prometa, imate še dodaten popust.«