»Zaradi karanten dijakov so odhajali v karantene učitelji. Tudi učitelji imajo majhne otroke, ki se zaradi karanten šolajo na daljavo, in ostajajo z njimi doma. Enostavno je nemogoče organizirati pouk, saj nimam učiteljev, ki bi jih lahko poslala v razred.«
»Približujemo se kaosu.«
»Zdaj moramo najprej ugotoviti, kateri učitelji so izjeme, potem se bomo pa prešteli in najbrž odredili izobraževanje na daljavo, če bomo prišli do podatka, da pouka ne moremo peljati naprej.«
»Sicer še za tri oddelke čakamo potrditev PCR-jev. Velik je izpad tudi na kadrovskem področju, kajti vsi tisti učitelji in strokovni delavci, ki ne izpolnjujejo enega izmed treh izjem pogojev za karanteno, morajo posledično v karanteno.«
»Ob tem moram poudariti, da je odsotnih tudi 15 strokovnih delavcev šole, tako da res z velikimi napori in požrtvovalnostjo teh, ki smo v šoli, poskušamo peljati pouk v skladu s priporočili in smernicami, da smo v šoli.«
»S študenti. Tudi učitelji, ki gredo v karanteno, izvajajo tudi pouk na daljavo, od doma. Vsi vstopamo v razrede: od svetovalne službe do vodstvenih delavcev, knjižničark.«
»Želimo si, da bi bili ukrepi, ko so sprejeti, dovolj vestno, pravno premišljeni.«
»Vlada dela protizakonito in neustavno.«
»Na to smo jih neštetokrat opozorili, reagirali pa niso.«
»Odločitve vlade so 'nasilne', nestrokovne, nekatere se tudi poznajo na zdravju ljudi.«
»Nimamo več motivacije za šolo, vzgojili smo se v nezaupljive robote.«
»Dijaki poklicnih šol smo bili najbolj oškodovani, saj naše izobraževanje temelji na osnovah praktičnega pouka.«
»V tem obdobju smo se naučili, da gremo sami čez svoje težave. Zdi se mi, da smo se vzgojili v robote, ki bodo težko zaupali drugim.«
»Te primere smo rešili z zelo intenzivno pomočjo, v katero so se vključile tudi druge službe.«
»Ukrepala bo takoj in ne bo čakala tri dni.«
»Ni nobena odločitev vlade pod vprašajem.«
»Odločitev ustavnega sodišča nas je presenetila, ker odstopa od razlage veljavnosti predpisov.«
»Seveda so zopet krivi tisti, ki opozarjajo na delovanje nepravne države, ne pa tisti, ki to državo delajo nepravno.«
»Razlika med osnovnimi šolami s prilagojenim in posebnim programom ter večinskimi šolami je v času izobraževanja na daljavo predvsem v tem, da imamo specifično populacijo učencev, ki bistveno več kot v večinskih šolah prihajajo iz socialno zelo šibkih in nespodbudnih okolij, zato je treba v izobraževanje na daljavo vlagati neprimerno več truda.«
»Prav pri testiranju smo imeli največ težav. Otroški zdravniki niso hoteli testirati otrok, če niso kazali vidnih znakov okužbe.«
»Opažamo, da osamitev močno vpliva na njihovo počutje in zdravstveno stanje. Ne samo na telesnem področju, temveč tudi psihičnem. Pogrešajo vrstnike in neposreden stik.«
»Nekaj časa je delovalo v redu, nato pa se je ena od ključnih storitev, spletne učilnice upočasnila okoli osme ure zjutraj. Če se sistem tako hitro širi, se pojavijo ozka grla. V nekaj mesecih smo morali za več kot stokrat povečati delovanje sistema in smo vsi v malo novih razmerah, tako kot drugi sistemi v času epidemije. Dejansko so to neke nove situacije. Lahko prihaja do ozkih grl. Zdaj so naši tehniki našli ozko grlo in ga bomo ponoči verjetno odpravili.«
»Takšen izpad je zelo neprijeten, onemogoči začrtano delo, povzroči nervozo in preusmeri pozornost na tehnične težave, namesto na snov. Upam, da bodo to hitro odpravili. Julija smo predlagali, da bi septembra, ko so bili še vsi v šoli, naredili neki stresni test.«
»Otroci so različni. Nekaterim je zelo težko, ker se ne morejo družiti z vrstniki. Nekateri pa so, kjer je šolanje na daljavo lažje organizirati, v družinskem krogu zadovoljni.«
»Šole smo bistveno bolje pripravljene, kot smo bile v marcu in aprilu, zato je bistveno višji obisk spletnih učilnic na Arnesovih strežnikih. V trenutku, ko se vsi skušajo povezati, se sistem malo opoteče. Na Arnesovi spletni strani so objavili, da imajo težave. Vendar sistem zdaj spet deluje in upamo, da bo tako v naslednjih dneh.«
»Današnji dan se je pričakovano začel s povečanim navalom na vse spletne storitve Arnesovega okolja za izobraževanje na daljavo. Sodeč po uporabi različnih storitev, na primer videokonferenc, je bil skoraj dvakrat večji kot 19. oktobra. Ob takem povečanju je težko vnaprej predvideti vsa možna ozka grla, ki se lahko pojavijo na zelo različnih nivojih, od uporabniškega vmesnika, različnih ravni programskega okolja, podatkovnih baz in omrežne komunikacije med deli sistema. Na Arnesu, tako kot institucije, s katerimi sodelujemo in se z izobraževanjem na daljavo ukvarjajo v drugih državah, pridobivamo izkušnje o delovanju sistemov v povsem spremenjenih razmerah. Ko bo napaka odpravljena, bi moral sistem jutri delovati.«
»Želeli bi si, da bi bili učenci v šolskih klopeh, saj je jasno, da učenje na daljavo ne more nadomestiti pouka v razredu, fizične razlage učitelja, neposrednega socialnega stika in podobnih prvin, ki sestavljajo pouk.«
»Treba se je zavedati, da so v težkem položaju predvsem starši, ki ne vedo, ali v ponedeljek potrebujejo kakšna potrdila ali morajo ostati doma in podobno.«
»Šole, ki so se že soočile z večjim številom obolelih učiteljev, so bolj naklonjene temu, da se počitnice podaljšajo, v primerjavi s šolami, v katerih teh okužb niso imeli.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«