»Jasno je, da je ob trenutnih številkah, ki so res strašne, realno pričakovati strožje ukrepe in seveda se jim bomo pridružili tudi v šolah.«
»To je povezano z načinom življenja, vedenja, tukaj je mladostniška populacija bolj izpostavljena.«
»Sistem je zadosti robusten in odporen.«
»Upam, da bo tako ostalo.«
»Upam, da je to začetniška napaka, ki se ne bo več ponovila, ker se ne sme.«
»Šolanje na daljavo niso počitnice.«
»Na papirju so stvari delovale, v praksi pa relativno tako dobro, da lahko šolsko leto izpeljemo do konca.«
»Preigravali smo kar nekaj možnih scenarijev, po katerih bi čim več otrok pripeljali nazaj v razrede. Ta, ki je pred nami, se je izkazal kot najbolj optimalen v danih okoliščinah.«
»Tukaj imamo spet težavo, ker so na nekaterih študijskih programih diplomska dela lahko še vedno vezana na eksperimentalni del in tega bo treba na neki način prilagoditi.«
»Je bilo manj osebnega stika, kar je mogoče ena taka pomanjkljivost. Po drugi strani pa lahko tako pomembno nalogo opraviš iz domačega okolja, kar je prednost.«
»Če se študentom ne mudi, če nimajo pred sabo službe in podobno, potem nekateri raje počakajo. Je pa tudi res, da številni študijski programi nimajo več diplome na koncu prve stopnje.«
»150 evrov enkratnega solidarnostnega dodatka je absolutno premalo. Skoraj 50 odstotkov študentov dela, da sploh lahko študira.«
»Če bo izobraževanje na daljavo potekalo tako, kot smo ga zastavili, potem se bo šolsko leto končalo v rokih, kot so sprejeti v šolskem koledarju.«
»Posebej dopoldanska oddaja Izodrom za učence od 1. do 5. razreda je posebej dobro in pozitivno sprejeta.«
»Devetošolci, ki so prijavnice že poslali na izbrano srednjo šolo ali to nameravajo še narediti, lahko to naredijo. Prijavnice bodo sprejete in upoštevane.«
»Če želimo nemoteno peljati izobraževanje naprej, moramo biti aktivni.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju