»Se je pošastna resničnosti zares tako tiholazno priplazila za nami, da je nismo opazili, ali pa smo si namerno pred njo zatiskali oči?«
»Koruzno polje – ostani tako dolgo, kot želiš sicer odpira več možnih interpretacij, Kirbiš pa jo vključi v narativo letošnje razstave kot arhetipsko prizorišče grozljivke.«
»Vid Koprivšek, ki v delu Track/Tir izkoristi elemente prostora nekdanje temnice, v kateri so razvijali rentgenske posnetke, da ustvari lasten prostor horrorja.«
»Delo Ane Likar se resda ukvarja s čarovništvom, vendar je v primeru, ki ga obravnava v svojem čudovito političnem delu družba tista, ki je čarovnici grožnja in ne obratno.«
»Ni nobenih pogojev, jemljemo vse, kar je zanimivo ... Moji najljubši filmi studia Blumhouse so nastali iz omejitev, na primer Paranormalno. Če prenesemo to na videoigre, pomeni drugačen pristop k strašljivim zgodbam.«
»Gre za precej konzervativen poslovni model. Ni treba, da je vse uspešnica. Vsi lahko služimo že po modelu zmernega uspeha, in to je za nas zelo pomembno, še posebej zaradi trenutne situacije na trgu. Radi bi zagotovili dobiček za vsakogar, s komer sodelujemo. Pomembno je, da razvijemo vzdržen model, da bomo lahko še naprej delali igre.«
»Dolga leta sem razmišljal, kako bi njun slog in estetiko apliciral na grozljivko – slasher se mi je zdel najprimernejši, ker so številni primerki prežeti s stilističnim pristopom, ampak samo v prizoru ali dveh.«
»Od pripovedi ljudskega izročila in začetkov moderne grozljivke v literaturi in na filmu do sodobnih umetniških oblik predstavlja žanr grozljivke potencial za nagovor človeških in družbenih strahov.«