»Razumem, da je ogromno informacij, ampak veliko narediš že, če spoznaš 5 ali 10 ljudi, s katerimi boš imel desetminutni pogovor. V tej sceni imajo vsi zelo podobne težave. Eni iščejo oder, drugi iščejo nastopajočega. Če se povežeš v pravem trenutku, je to zmaga za vse.«
»Ne zanima me oklepanje preteklosti. (...) Ker je ne morem spremeniti. Če tega ne morem spremeniti, ne želim preživljati časa tam. Rad preživljam čas v sedanjosti, ker lahko tam ustvarim nekaj novega, v preteklosti pa ne morem.«
»Imamo toliko pesnic in pesnikov, ki si sami izdajajo zbirke, in toliko dobrih glasbenic in glasbenikov, ki ne znajo pisati besedil – vsa Slovenija bi profitirala, če bi oboji pomolili nosove iz svojih sobic in se začeli 'parčkati'.«
»Iz New Yorka smo se preselili tik pred pandemijo in plačevali približno 21.000 dolarjev na mesec. To, kar plačujemo zdaj, je neverjeten prihranek za ohranjanje zbirke pri življenju.«
»Skupni so jima skrb za plemenitenje duha s kulturo, raziskovanje našega prostora, nudenje mladim talentom možnosti, da se razvijajo, in odkrivanje novih kulturnih, literarnih ter glasbenih svetov.«
»Želeli smo si osvežitev samospeva, da nista samo glas in klavir, ampak da pišejo za glas – sopran ali bariton – in spremljavo, kot je partnerstvo v komorni igri saksofon, viola, violončela ali klavir.«
»Repetitivna glasba Steva Reicha, Philipa Glassa, Johna Adamsa in drugih skladateljev imenitno povzema številne silnice, kulturne vzorce in družbena protislovja Združenih držav.«