»Ponavljajoče se glasbene strukture so enake preračunljivim repetitivnim strukturam oglaševalskih shem, njihov estetski učinek pa prav lahko meji na hipnotičnost dolgih, z enakimi izdelki napolnjenih polic velikih nakupovalnih središč.«
»Balet Faust, katerega zgodba je 'skozi zgodovino umetniških uprizarjanj postala gledališki mit par excellence, opozorilo in obenem navdih k premisleku o tem, kdo pravzaprav smo in kakšne posledice lahko imajo naše želje – ne le na naše lastno življenje, ampak tudi na življenjske usode vseh, ki jih srečujemo na svoji poti.'«
»Robustna silovitost, pod katero se skriva izjemna gracioznost, odseva briljantno poustvarjalnost, ki nikdar ne zapade v izumetničeno teatralnost ali pretirano gestikularnost, zvestoba skladateljevi intenciji pa vzbuja zaupanje poslušalstva pred razprodanimi dvoranami po svetu.«
»Otroška pesem Solčence zahaja je bila del programa glasbenega izobraževanja v osnovnih šolah v Srbiji od petdesetih let do razpada Jugoslavije in je še danes med Srbi eden ključnih zvočnih simbolov za Slovence, medtem pa je v Sloveniji nihče ne pozna.«
»To je že šesti silvester, ki ga delamo v Dvorani Tabor, smo že kar uigrana ekipa. Tako glasbeniki kot tudi naša RTV-ekipa so preverjeni fantje in dekleta, ljudje, ki so predani svojemu poslu. Vsak ve, kaj mora narediti, in vsi vedo, da je to ekipni izdelek, tukaj ni soliranja.«
»Najlepše je, ko greš z ekipo in glasbo na teren. Zdi se mi, da takrat vsi ustvarjalci in tisti, ki sodelujejo pri tem, dobijo lep odziv od ljudi, ki jih sprejmejo in jim dajejo vedeti, da je njihovo početje spoštovano in vredno.«
»Novo leto je opomnik na zaobljube in cilje, ki si si jih zadal. Ko pogledaš nazaj, ni vedno vse sončno in rožnato, kakšen cilj tudi ostane – spremljajo te sladko-kisli občutki, a glavno je, da si z novim letom pozitiven in optimističen.«
»Ob uspehu komada Rapper’s Delight, ki velja za prvo hiphopersko pesem na glasbenih lestvicah, so založniki začeli verjeti v ta fenomen. Marsikdo od uveljavljenih glasbenikov, producentov in založnikov pred tem ni verjel, da se bo stvar obdržala.«
»Če govorimo o celi regiji ali konkretno Sloveniji, mi ni jasno, kaj se dogaja. Definitivno ni imen, ki bi prodrla, ki bi imela obiskane koncerte, ki bi imela aktualne ali prelomne založniške podvige. Mislim, da je to čas čudnega vakuuma, ki že nekaj časa traja.«
»Pri nas malo zamujamo, zato trap še ni ugasnil, še vedno so traperski partiji žmohtni za mularijo do 22 let. Imamo še leto, dve, če bodo ti glasbeniki sploh še ustvarjali in uspeli proizvesti nekaj žametnega in vsaj kolikor toliko trajnega.«