»Pričakujemo, da bomo od leta 2025 dosegli 20-odstotno elektromobilnost v novi prodaji. Po drugi strani moramo ohraniti konkurenčnost motorjev z notranjim zgorevanjem, kar je dvojno breme.«
»Prišli smo v situacijo, ko so bili zaščiteni mali podjetniki, ne pa oškodovani potrošniki, da nadzorni organi, ki bi morali pogledati certifikat ustreznosti, niso nič ukrepali in da sploh nismo slišali niti besede urada za varstvo konkurence, se pravi, da imamo v Sloveniji velike težave pri de facto uveljavljanju pravic potrošnikov.«
»Ne samo, da je škodo utrpel Volkswagen in nekateri drugi, ampak celoten segment dizelskih motorjev je utrpel škodo, po mojem prepričanju celo večjo, kot bi si zaslužil, ker goljufija je bila katastrofalna, ampak po drugi strani tehnologija v tem trenutku ni tako slaba, kot je bila takrat.«
»Kot sem navedel v pismu, ki sem ga lani posredoval temu podjetju, morajo nadomestila prejeti vsi potrošniki, ne le tisti, ki prebivajo v Nemčiji.«
»Bil sem v službi, ko sta k meni pristopila dva človeka s strojnicama. Zvila sta mi roke na hrbtu in me takoj vklenila. Takoj, ko smo prišli v Volkswagnov varnostni center, se je začelo mučenje. Udarjali in brcali so me.«
»Obžalujemo kršitve, ki so se zgodile v preteklosti. Za Volkswagen je pomembno, da se odgovorno soočimo s tem negativnim poglavjem v brazilski zgodovini in da spodbujamo preglednost.«
»Proizvajalec motornih vozil, katerega nezakonito manipulirana vozila so prodana v drugih državah članicah, je lahko tožen na sodiščih teh držav.«
»S tem se lahko postopki v Avstriji nadaljujejo in sodišča se lahko – dve leti po vložitvi tožb – končno posvetijo vsebini.«
»Glede na trenutno občutno poslabšanje prodaje in povečano negotovost glede dobave delov za naše tovarne bo proizvodnja v bližnji prihodnosti ustavljena v tovarnah, ki jih upravljajo blagovne znamke skupine Volkswagen.«
»Leto 2020 bo zelo težko leto. Pandemija koronavirusa nam predstavlja neznane operativne in finančne izzive. Hkrati obstajajo pomisleki glede trajnih gospodarskih učinkov.«
»Posledično evropski potrošniki morda niso imeli možnosti kupiti avtomobil z najboljšo razpoložljivo tehnologijo. Proizvajalci imajo zdaj priložnost, da se odzovejo na naše ugotovitve.«