»Govorimo o dokaj majhnih številkah. Mislim, da gre za približno sedem tisoč avtomobilov. Za celoten evropski trg to ni veliko. Je pa to spodbuda evropskim proizvajalcem, da pospešijo izdelavo cenejših električnih avtomobilov, ki so jih sicer že napovedali. Vsi glavni proizvajalci imajo takšne avtomobile v sklepnih fazah razvoja in bodo prej ali slej na trgu.«
»Zadnjih deset, petnajst let je Evropa veselo izvažala na primer premijske avtomobile, tudi na Kitajsko, in pri tem žela mastne dobičke. Govorimo o vseh večjih avtomobilskih korporacijah. Zdaj pa se je slika obrnila. Kako se bo izteklo, bo odvisno od Evrope kot celote, kako bo vse skupaj regulirala. Saj smo še vedno zelo odvisni od kitajskih izdelkov – oblačil, telefonov ...«
»Razlogov je več. Eden je zagotovo hitra dobava električnih avtomobilov. Pa tudi ponudba je večja.«
»Govorim o ceni približno 25.000 evrov. To so avtomobili nižjega srednjega razreda.«
»Vse več ljudi si bo lahko privoščilo nakup električnega avtomobila. Seveda bodo ti avtomobili boljši, večje razdalje bo mogoče prevoziti z enim polnjenjem. Na drugi strani pa bo na trgu tudi vedno več rabljenih električnih avtomobilov, ki pa postajajo vedno bolj cenovno zanimivi.«
»Konec lanskega leta so se sicer začeli popusti, cene avtomobilov so nekoliko upadle, sploh pri trgovcih, ki so imeli kar nekaj zaloge.«
»Danes so se te stvari že nekoliko uredile. Cene rabljenih vozil se počasi spuščajo.«
»Ljudje še vedno preveč verjamejo lepim besedam, ne naredijo pa domače naloge in se sami ne pozanimajo podrobno o zgodovini avtomobila.«
»Pričakujemo, da bomo od leta 2025 dosegli 20-odstotno elektromobilnost v novi prodaji. Po drugi strani moramo ohraniti konkurenčnost motorjev z notranjim zgorevanjem, kar je dvojno breme.«
»Na področju elektromobilnosti prepletamo močno Bugattijevo strokovnost in ogromno inovativno moč Rimca.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju