»Pričakujemo, da bomo od leta 2025 dosegli 20-odstotno elektromobilnost v novi prodaji. Po drugi strani moramo ohraniti konkurenčnost motorjev z notranjim zgorevanjem, kar je dvojno breme.«
»Prepoved prodaje avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje je ideološka norost.«
»Prepoved motorjev z notranjim zgorevanjem z letom 2035 bi morali razveljaviti, da bi opravili razmislek o tehnološki nevtralnosti.«
»Osnovna razlika je, to smo slišali zadnjič: prepovedi ustvarjajo inovacije. Ne, sem popolnoma drugačnega mnenja. Ne, prepoved avtomobilov z motorji z notranjim izgorevanjem leta 2030 pomeni, da bodo vsi naši izjemni strokovnjaki, znanstveniki, izumitelji, ki izdelujejo najboljše motorje na svetu, izgubili službe, ker teh avtov ne bo več.«
»Občutek imam, da vsi po tihem računamo na to, da popolne prepovedi motorjev z notranjim izgorevanjem v Evropski uniji leta 2035 ne bo.«
»Namen te seje je bila streznitev. Jasno je namreč, kako bi takšna prepoved obremenila ljudi.«
»Odločitev evropskega parlamenta o prepovedi, ki jo mora sicer potrditi še Svet EU-ja, je preuranjena in preveč tvegana.«
»Prilagoditev hitrosti med vožnjo z motorjem je res pomembna.«
»Glavni motor vsega tega dogajanja z Gibanjem Svoboda.«
»Za okrepitev konkurenčnosti evropskega gospodarstva ključen dvig produktivnosti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju