»Zanesljivo gremo v smer, da bomo naredili maturo v letošnjem šolskem letu takšno, da bo razumela tudi razmere, v katerih so se morali – in se morajo še vedno – izobraževati dijaki in dijakinje.«
»Zavedamo se kritičnosti tega izobraževanja na daljavo, vemo, da ga vsepovsod ni mogoče izvajati, ko gre za klinične vaje in podobno.«
»Z okrožnicami usmerjamo ravnatelje, šole, če in ko pride do postopnega vračanja. Tudi na ravni šol se organizacijsko pripravljajo na vrnitev in sočasno – mislim, da dobro – peljejo šolanje na daljavo.«
»Pouk na daljavo ni pouk v učilnici.«
»Zdaj naj mi pa nekdo pove, ali učenci lahko zdržijo šest ali sedem ur.«
»Zelo verjetno se bo v prihodnjih dneh število oseb na intenzivni negi, tudi če bodo ukrepi prijeli, v vmesnem obdobju še povečevalo in bomo imeli 1000 bolnikov, ki nujno potrebujejo bolnišnično zdravljenje zaradi ene same diagnoze, ene bolezni.«
»Kakšnih novih ukrepov ne bomo predlagali, treba je počakati, da ti ukrepi pokažejo svoj učinek.«
»Vlada se bo jutri zvečer zbrala na Brdu pri Kranju in odločila, ali bo potrebno podaljšanje ukrepov.«
»Številni ne boste mogli obiskati grobov svojih prijateljev in sorodnikov, to je težka preizkušnja.«
»Na avtobusih se boste vozili učenke, učenci iz različnih razredov, nekje tudi celo iz različnih šol in takrat je res potrebna zaščita.«
»Treba je ravnati življenjsko.«
»V šolo pojdite po znanje, pa si mogoče z očmi signalizirajte, da ste si všeč in se potem izven šole skušajte približati drug drugemu. Poljubljat se pa raje ne preveč, sploh v osnovni šoli, ker časa bo še dovolj za to.«
»Kolesarski izpit bo, treba bo zagotoviti in spoštovati varnostne ukrepe, če bomo to naredili, ni razloga, da ga ne bi bilo.«
»Žal bo treba še malo potrpeti.«
»V tem primeru je najprej potreben pogovor s starši, zato da oni najprej povedo, kako in kaj, se tudi odločijo in kontaktirajo osebnega zdravnika in šele potem, ko se dobi zelena luč, da se gre lahko v šolo, naj se gre v šolo.«
»Sledimo vsem preventivnim ukrepom, zato cel 5. razred, v katerem je okuženi učenec, skupaj z razredničarko ostaja v 14-dnevni karanteni na domu, kar pomeni, da je zanje šolskega leta konec.«
»V družini so imeli obisk iz tujine, ob tem verjetno prenos in potem je prišla kolegica delat. Delala je v bistvu samo en dan, ravno ko so se začeli simptomi.«
»Slovenskim otrokom se ni zgodil travmatski dogodek, pač pa ena velika sprememba navad, rutin in življenjskega sloga.«
»Otroci so izjemno odporni, ko so soočeni s spremembami v življenju, velikokrat bolj kot starši.«
»Čim prej je treba vrniti otroke v šole, to je aktualno vprašanje, težiti moramo k temu, da se to hitro zgodi, ker bo to za otroke najblagodejneje.«
»Ali bo to 1. junij ali 8. junij, nam je pravzaprav vseeno. Ne moremo pa več deliti ali delno sprejemati.«
»Nacionalni inštitut za javno zdravje Slovenije in ministrstvo za šolstvo nam nista dala dovoljenja, da bi šole zaprli.«
»Iz prispevka sem zdaj slišal, da se bo šola jutri zaprla, čeprav takšnih navodil šola še ni imela.«
»Vsaka panika je odveč.«
»Tukaj je bilo na trenutne že prav kaotično stanje.«
»O, to pa ja. Za ocene se zelo borijo, pa pravzaprav ne za visoke ocene, borijo se za petke. Ker nič manj kot pet, nič manj kot 100 odstotkov ni več dobro, kar je po mojem mnenju strašno skrb vzbujajoče, saj ta tekmovalnost ustvarja nesrečne otroke, ustvarja občutek, skorajda večne neuspešnosti.«
»Noben moški nima pravice prisiliti žensko, da se pokrije.«
»Ne, pes ni znorel. Kriv si ti, ker se ga nisi naučil voditi.«
»Če je katoliška vera pristna, je lahko prihod drugače verujočih tudi izziv.«