»Pogovor zaznamujejo premišljena in izvirna vprašanja, ki odpirajo prostor za zavzet premislek stanja sodobne evropske filmske industrije.«
»Drugo vprašanje, ki se ga po njenih besedah film loteva, pa je vprašanje človeške reprodukcije oziroma vprašanje, kaj je tisto, kar sili človeka v reprodukcijo.«
»Kaj vse je 'ženska 21. stoletja'?«
»Kako uspe oblasti spremeniti ljudi v kolesca v svojem avtokratskem stroju? S kakšnimi prijemi nam oblast preprečuje, da bi se uprli slabim zakonom?«
»Sprašujem se, ali obstaja razlika med izkušnjo gledalcev, ki poznajo določena biografska dejstva o Abelu, in tistimi, ki jih ne. Gre za film in ustvarjen je bil kot fikcija.«
»Vprašanje žensk v filmu se po navadi nanaša na zastopanost v številkah, naj bo to prisotnost žensk na strani 'gate-keeperjev', ki izbirajo projekte za razvoj, produkcijo in v končni fazi za festivale in distribucijo, ali na drugi strani v številu filmov ustvarjalk, ki jih prej omenjeni odločevalci spustijo skozi svoje sito.«
»Kaj se zgodi, ko se neozdravljiv optimist sooči z neozdravljivo boleznijo?«
»Je materinstvo naravno stanje brezmejne ljubezni in skrbi ali ideal, ki nam ga je vsilila družba?«
»Je mogoče ustvarjati umetnost, medtem ko šteješ všečke?«
»Najbrž boste videli, če ga bom videla. In ne vem, kakšno mnenje bom imela o njem, če ga bom.«
»Osrednje vprašanje zmagovalnega filma letošnjega Cannesa, sodne drame Anatomija padca, ni, ali je Sandra ubila svojega moža ali ne. Boljše vprašanje je: bi kateri koli odnos prenesel hladno obdukcijo pod drobnogledom porote?«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju