»Kot karakterja kot dan in noč, a ravno v tej raznolikosti najdeta impulz za igralsko prepletanje in dopolnjevanje.«
»Prepletanje grozljivega užitka in peklenskih muk«
»Svoje nastope gradila na soigri, ki soigralcem darežljivo ponuja impulze za igralsko prepletanje in dopolnjevanje. S preciznostjo svojih intervencij je omogočila, da dobro podmazani stroj komedije ves čas brezhibno teče, ne da bi zašel v neosmišljeni prosti tek, in vse to zmore le igralec, ki v vsaki novi vlogi združi tudi izkušnje vseh poprej odigranih.«
»Pomanjkanje raznolikosti pri igralskih nominacijah razbesnjujoče.«
»Pri delu sem vselej držal teorije, da moraš med igranjem šibkega značaja najti trenutek, ko je močen. In če igraš človeka z močnim značajem, moraš najti trenutek njegove šibkosti.«
»Z nenadkriljivo močjo obrazne in telesne izraznosti je oblikovala Mae kot neagresiven kontrapunkt Maggie. Igralkino oblikovanje vloge je z dramaturškega stališča vplivalo na razmerja ključnih sil drame in mariborski izvedbi dalo pomembne vsebinske poudarke. Senzibilno kreacijo, ta je znotraj konvencionalnega pristopa našla nove evokacije, s tem pa temeljito poudarila vlogo, je Mateja Pucko ustvarila še predstavi To noč sem jo videl.«
»Pomembno je, da poleg samih dosežkov najdeš tudi kaj drugega, kot je na primer poučevanje.«
»Risarji stripov smo vse sorte ljudje. Lahko smo bolj ali manj prijetni, bolj ali manj čudaški. Prav hudo neumnih pa med nami ne boste našli.«
»Pritegnil me je zvok. Harmonika je vsestransko glasbilo, lahko igrate vse, od Bacha do filmske glasbe, jazza. Prav našel sem se v tem.«
»Carmen je priljubljena tudi zato, ker v njej najdemo mešanico belkanta – npr. Micaeline arije – silovitega in brutalnega realizma, ki napoveduje italijansko veristično smer, in umetelnih španskih ljudskih napevov, kot so 'Seguidilla', 'Habanera' in toreadorjeva pesem ... Zdi se, kot da je Bizet napisal glasbo za 'navadne' ljudi, zato ostaja tako priljubljena.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju