»Vprašanje žensk v filmu se po navadi nanaša na zastopanost v številkah, naj bo to prisotnost žensk na strani 'gate-keeperjev', ki izbirajo projekte za razvoj, produkcijo in v končni fazi za festivale in distribucijo, ali na drugi strani v številu filmov ustvarjalk, ki jih prej omenjeni odločevalci spustijo skozi svoje sito.«
»To kaže, da je naša družba zdaj pripravljena na določeno spremembo, ki bi se morala zgoditi že prej.«
»Moje sanje bi bile, da bi bil to zadnji festival, na katerem se razpravlja o številu žensk.«
»Drugo vprašanje, ki se ga po njenih besedah film loteva, pa je vprašanje človeške reprodukcije oziroma vprašanje, kaj je tisto, kar sili človeka v reprodukcijo.«
»Če bi snemala zgodbo, ki raziskuje vprašanja materinstva in sprejemanja lastnega telesa, mi je zelo žal, ampak to bi lahko počela samo z režiserko.«
»Ljudje so me spraševali, zakaj želim povedati zgodbo o običajnih ženskah, ki se zaljubita druga v drugo. In odgovorila sem jim, da mislim, da bi moralo biti mesto v zgodovini tudi za tihe like.«
»Ženska v tej družini, mama, delavka, ljubeča žena, je v očeh tedanjih feministk – mogoče pa na hitri pogled tudi v očeh današnjega časa – delovala zelo pasivno.«
»Film je postal eden najbolj kontroverznih britanskih filmov desetletja, levo usmerjeni ustvarjalci (producent David Puttnam, Hudson in pisatelj Colin Welland) so ga imeli za radikalno obtožbo snobizma in privilegijev establišmenta, drugi pa so si ga prisvojili kot konservativno himno Thatcherjevskim vrednotam individualizma in podjetništva.«
»Če ženske predstavljajo polovico družbe, mora biti tudi polovica politične in gospodarske moči v njihovih rokah.«
»Kako uspe oblasti spremeniti ljudi v kolesca v svojem avtokratskem stroju? S kakšnimi prijemi nam oblast preprečuje, da bi se uprli slabim zakonom?«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju