»Čeprav še ni bila nikoli reproducirana, se je Joannides spomnil, da jo je pred leti videl na črno-beli fotografiji v Knjižnici Witt v Inštitutu za umetnost Courtauld v Londonu. V spomin se mu je zasidrala kot zanimiva, zato mu je bilo zanimivo, da jo je 'lahko preučil v živo in z zadovoljstvom ugotovil, da je res Michelangelova.'«
»V povezavi z umetnikom Michelangelove veličine – tudi veličine kot risarja – je vsako novo odkritje vznemirljivo. In to je Michelangelova risba za eno največjih mojstrovin zahodne umetnosti.«
»Tik pred smrtjo je zažgal veliko svojih risb, skic in kartonov, da ne bi nihče videl, kako se je trudil in kako je preizkušal svojega genija, saj se je bal, da bi bil videti manj popoln.«
»To je najbližje Zadnji večerji, ki jo lahko dobi zbiratelj namesto izvirnika. Dve veličastni risbi odražata tudi velike tehnične inovacije, ki jih je Leonardo vnesel v svoje risbe.«
»Čustva pri delu pred Michelangelovim delom, na primer, so resnično nepopisna, a recimo, da poskušam pri delu ostati profesionalna, osredotočiti se moram na material in na delo, ki ga moram opraviti, saj bi me sicer čustva povsem ohromila.«
»Ta predstavitev je bila drugačna, potrebno je bilo več premisleka kot pri običajnih revijah, ki smo jih vajeni, pripravila pa sem jo tako, da je čim bolj digitalizirana in zanimiva.«
»Saj veste, ko čistite kopalnico, jo čistite in čistite, mislite, a ste delo dobro opravili, potem pa zagledate nekje plast prahu in se vprašate: od kje se je to vzelo? Podobno je s čiščenjem Michelangelovega Davida.«
»Čeprav risba deluje že skoraj fotorealistično, je realizem zgolj osnova, ki jo skozi delovni proces prirejam in oblikujem po svoje.«
»Moje risbe so bile sprejete in objavljene. Neizmerna sreča!«
»Poklic je dinamičen, raznolik in zabaven. Voziš se naokoli in marsikaj vidiš, delamo po vsej Sloveniji in jo poznamo maksimalno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju