»Zavedamo se, da je zmanjševanje prometnih zastojev in povečevanje varnosti ter pretočnosti avtocest izziv, s katerim se soočajo številne države, da pa glede na cestninski sistem v Sloveniji diferencirana cestnina ne bo ukrep, s katerim bi jih bilo mogoče obvladovati, ampak bodo potrebne temeljite spremembe v prometni politiki na ravni države.«
»Uvedli bomo nov sistem zaračunavanja cestnine, ki bo brezstičen.«
»Na podlagi podatkov smo ugotovili, da znižana cestnina v nočnem času v nobenem od navedenih obdobij ni imela želenega vpliva na prerazporeditev prometnih tokov iz prometno bolj obremenjenega dnevnega dela v prometno manj obremenjeni nočni del dneva. Takšno diferenciacijo zaračunavanja cestnine smo zato ukinili.«
»O razlogih za zastoj v delovanju sistema poteka temeljita preiskava.«
»Spremembe zakona pomenijo temeljito in nujno prenovo rejniškega sistema v Sloveniji.«
»V zadnjih mesecih je prometna pretočnost na slovenskih avtocestah močno upadla. Čeprav se turistična sezona še ni začela, se že zdaj vsakodnevno spopadamo z velikimi zastoji, ki niso posledica povečanja obnovitvenih in vzdrževalnih del niti prometnih nesreč.«
»Vse več držav članic EU-ja prometne politike na državni ravni, nacionalni ravni povezuje s podnebnimi spremembami, enako se je odločila tudi Slovenija.«
»Spremembe uvajamo z jasnim ciljem: zagotoviti večjo pretočnost, zmanjšati prometne zastoje in izboljšati dostopnost za paciente in njihove svojce.«
»Težko oceniti, za katere predloge sprememb sedanjega sistema bi lahko zbrali potrebno dvotretjinsko soglasje.«
»Predlagam, da se v obdobju med 15. junijem in 30. septembrom za vožnjo po avtocestah v Sloveniji v nočnem času, torej med 21. in 6. uro zjutraj, zniža cestnina za tovorni promet za 50 odstotkov in enako pri nakupu tedenskih vinjet za osebna vozila, ki bodo uporabljene v tem časovnem obdobju.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju