»Moje delo sodobnega umetnika je po naravi parazitsko. Kot parazit se navežem na nekaj, kar že obstaja. Madridski spomenik na primer povežem z idejo španske monarhije, da bi iz mestnega simbola naredil parodijo.«
»Preprosto nisem mogel gledati Tedna umetnosti v Hongkongu in se pretvarjati, da kitajske oblasti niso strle demokracije ter mesta spremenile v vazalsko državico pod nadzorom ... In to zato, ker je priročna lokacija za trgovino.«
»To je bil objektiven pokazatelj, da v enaki obliki kot prej ne obstajata več. Ampak z zornega kota zaključene narative pa je bilo nujno, da se delo cenzurira in umakne – šele zdaj je zaokrožena umetnina.«
»Izkušnja me je naučila, da se življenje lahko vedno drastično spremeni. Ne smeš obupati, z vsem moraš vztrajati do konca in ostati moraš zvest svoji veri, ne glede na vse težave.«
»Osebna zgodba žalostnega Prešerna dovolj žalostna (patriarhalna, pedofilska, alkoholna), da pri vsakokratni novi generaciji razmišljujočih zbuja tisto zdravo aromo nelagodja do pripadanja (kateremu koli) plemenu«