»Odločila sem se za Ashi Studio.«
»Ko smo delali Varuha meje, so v ekipi padale stave, da tole ne bo šlo, da z Majo ne bova zmogli.«
»Odkar je ženska direktorica Slovenskega filmskega centra, je več senzibilnosti za tovrstna vprašanja, projekte, avtorice.«
»Nagradi nam ogromno pomenita, priznanja nam dokazujejo, da je slovenski animirani film na pravi poti. Glede na nacionalno specifiko bomo težko parirali produkcijam večjih trgov, medtem ko smo z avtorskim pristopom že zdaj v svetovnem vrhu.«
»O motnjah avtističnega spektra se na srečo vse več govori, naš film pa prihaja v pravem trenutku, saj lahko na nevsiljiv način, na katerega film obravnava to temo, resnično prispeva k boljšemu razumevanju in sprejemanju različnih posameznikov v naši družbi. Imam dober občutek, da lahko film osvoji srca tako slovenskih kot tudi mednarodnih gledalcev.«
»Svetovna premiera na filmskem festivalu v Krakovu ter teden pozneje projekcija v glavnem programu najstarejšega festivala animiranega filma Animafest v Zagrebu, je lepo priznanje za tankočuten in vizualno izredno bogat prvenec ustvarjalke, ki v drugih vlogah na področju animacije deluje že dobrih petnajst let. To je tudi priznanje za dobro povezovanje na področju animacije med Slovenijo in Hrvaško ter tudi znotraj širše regije, za kar gre velika pohvala Društvu slovenskega animiranega filma.«
»Denis je posnel res izjemen in poseben film in krasno je bilo videti, kako se ljudje nanj odzivajo.«
»Ob branju Forstneričeve poezije in odkrivanju fotografske zbirke Kerblerjevi otroci se vrača na obrobje haloških gričev in nam svojo otroško pokrajino predstavi skozi novo perspektivo.«
»Film bo edinstveno vznemirljiva in epska kinematografska izkušnja.«
»Film uči na neki način lepote, to, da so naredili nekaj lepega, pustimo ob strani socialno priznanje.«
»To je nujno zaradi javnosti, za katero delamo.«
»Vemo, da danes kulturo podpirajo vedno bolj skromno in da je to velika težava naše družbe. Dobro bi bilo, da bi se gospodarstveniki zavedali, da z vračanjem v kulturo vračajo v družbo ter da je to nekaj zelo pomembnega in dobrega.«
»Mislim, da na plakat nismo napisali, da so nam v Cannesu ploskali 20 minut. Ampak kadar se kaj takega zgodi, ko film nagradijo za vse trdo delo, je to človeku seveda v neverjetno zadovoljstvo.«
»Predstavljajte si, da se noro, resnično zaljubite v enega največjih ljudi, kar jih je kdaj živelo, medtem ko ustvarjate zapleteno sporočilo o tem, kaj pomeni biti živ. Zlata plošča, pritrjena na prvo medzvezdno vesoljsko plovilo, ki ga je izstrelila naša vrsta in mora pluti po galaksiji Rimska cesta še dolgo po tem, ko Zemlja preneha obstajati ... Potreben je film, da oživimo to mitsko izkušnjo, to kozmično ljubezensko zgodbo.«
»Presenečen bom, če ne bo naredil ničesar več«
»Mislim, da je to v njegovi krvi. In še vedno je veliko stvari, ki jih hoče povedati.«
»Sem otrok priseljenskih staršev in nepričakovano je to postalo moje najmočnejše orožje.«
»Veseli nas, da bo projekt Vse, kar je narobe s tabo režiserke Urše Menart letos predstavljen na eni izmed najpomembnejših in najprestižnejših koprodukcijskih tržnic na svetu, Berlin Coproduction Market.«
»V prvi vrsti smo film delali z upanjem, da bo našemu, domačemu občinstvu všeč in da bo razveselil slovenske otroke in družine.«
»Imamo ambicije, da bi festival Drugajanje postal format, ki bi prišel v vsako slovensko mesto.«
»To niso otroške ali mladinske predstave, ampak čisto regularne predstave za odrasle, mogoče izbrane z malenkost več občutljivosti, zato da nagovarjajo tudi mlajše občinstvo.«
»Po zaslugi ogromnega angažmaja in entuziazma cele ekipe je film dejansko vrhunsko narejen.«
»Novega igralca ne bomo zares iskali še kar nekaj časa.«
»Kuharske delavnice recimo tudi po 200 otrok na dan ...«
»Predvsem bi se radi zahvalili vsem staršem – še posebej mamam –, ki jih je film nagovoril, ki jim je dal občutek, da vidijo svoje občutke na zaslonu.«
»Na festivalu v Clermont-Ferrandu smo sodelovali že s prejšnjim Špelinim filmom Nočna ptica.«
»V teh treh letih in pol smo dobili zelo koristne statistične preglede podatkov, kateri filmi dobijo svetovno distribucijo in kateri ne. Ravnokar sem brala članek o tem, da je eden od vodilnih hollywoodskih studiev v zadnjih petih letih posnel en sam film, ki ga je režirala ženska; bistvo članka je bila v tem, da je to nesprejemljivo.«
»Film smo posneli, je zmontiran, ampak mi ne moremo dokončati filma, če nimamo starih stvari poplačanih. /.../ Multiplicirajte, koliko je to enih družin, enih posameznikov, koliko je potem to stisk ljudi.«
»Vsi avdiovizualni ustvarjalci in producenti – seveda tisti, ki stalnega prebivališča (še) nismo zamenjali – se tudi večkrat tedensko vozimo v Ljubljano na izobraževanja, sestanke in dogodke, kjer srečujemo kolege iz sektorja. Projektor je nekako odgovor na takšno, centralizirano stanje.«
»Prostor, kjer lahko kaj novega izvemo, predvsem pa prostor, kjer se lahko srečujemo in si pripovedujemo o projektih, ki jih pripravljamo, diskutiramo o problemih, s katerimi se vsakodnevno srečujemo, ter se znotraj tega povezujemo.«