»Marsikatero delo Eduarda Linda pa žal poznamo zgolj iz pisnih virov. To lahko spremenite vi. Je morda naslikal portret vašega prednika?«
»Če imate doma Lindovo delo, vas vljudno prosimo, da stopite v stik s Pokrajinskim muzejem Maribor. Z veseljem bomo vaše delo zabeležili v evidence arhiva. Morda pa nam boste dovolili, da vaše delo tudi razstavimo na občasni razstavi?«
»Z odprtjem pohodniške Poti cistercijanov v bližnjo in daljno okolico stiškega samostana širimo interaktivno razstavo o kulturni krajini cistercijanov zunaj muzejskih prostorov.«
»Čeprav je bil naključni stik pričakovan, je MoMA predpisala postopke za izvajalce, da poročajo o morebitnih pomislekih.«
»Kažejo potrebo človeka po izražanju nečesa abstraktnega, po ustvarjanju simbolnega in po trajnem zapisu zgodb, zaobljub in tudi nedovoljenih besed. So neizpodbitni kazalniki razvoja človeške ustvarjalnosti, ki je vodil do enega od njenih vrhuncev – knjige.«
»Rasizem Roalda Dahla je nezanikljiv in neizbrisljiv, upamo pa, da bo preživel tudi potencial Dahlove ustvarjalne zapuščine, ki lahko naredi nekaj dobrega.«
»Obsoja vsak rasizem, vključno z antisemitizmom, usmerjen proti kateri koli skupini ali posamezniku.«
»Zavezani smo k še večji gostoljubnosti, vključenosti, raznolikosti in pravičnosti v vseh vidikih našega dela.«
»Nato pa je v luči vedno večjega vsebinskega strukturiranja protestov prerasla v obsežno zbirko podob, ki danes predstavljajo ne le sistematičen arhiv dogajanja, temveč samonikel pristop k žanru reportažno-dokumentarne fotografije.«
»Zato v določenih primerih fotografija protestov prehaja iz komentarja in interpretacije tiste osebe, ki stoji za objektivom.«
»Zdaj sporočamo (v zvezi z Malevičem): rojen v Ukrajini staršem poljskega rodu.«
»Tovrstne klavzule v pogodbah so standardne v korporativnih transakcijah, da pa se jih seveda narobe razumeti, kar se tiče našega popolnega uredniškega nadzora.«
»Javno smo povedali, da aktivno iščemo novo partenonsko partnerstvo z našimi prijatelji v Grčiji in ob vstopu v novo leto potekajo konstruktivne razprave.«
»Na tem področju ni bilo nobenega novega razvoja.«
»Vsak kos na razstavi je predmet zase in ima svojo zgodbo, nekatere poznamo, druge so popolnoma neznane.«
»Posamezni kosi orožja so resnično edinstveni in dobro ohranjeni. Vse orožje je bilo uporabljeno, vendar je na razstavi predstavljeno onesposobljeno in je zato neuporabno.«
»Čeravno črno-bele fotografije, posnete predvsem v obdobju med obema vojnama, prikazujejo žensko v vsej njeni barvitosti. Kot odsev dobe, v kateri so nastale, in kot simbol njene brezčasne lepote.«
»etične in moralne krivice, ki so jih povzročile brezvestne prakse zbiranja«
»antropometrično pregledani, rasializirani in neredko razkazovani v javnosti. S tem so bili oropani svoje identitete kot prednikov živih družb«
»Cilj nove iniciative je razjasniti kakršne koli sume, ki morda obstajajo o ozadju in kontekstu umetniških del, preden so ta postala del Pradove zbirke, in če bo to potrebno ter v skladu z zakonskimi določbami, vrnitev del njihovim zakonitim lastnikom.«
»Najbolj zavedni prebivalci se s tem niso sprijaznili.«
»Medtem ko so umetniki v socializmu govorili o lenobi in času 'v leru' kot o ustvarjalnem času, ga je zdaj nadomestil produkcijski čas rokov za oddajo projektov.«
»V tem obdobju smo praznovali okrogle obletnice, vezane na Prežihova literarna dela, zgodovinske prelomne dogodke, delovanje spominskega muzeja Prežihova bajta in poslanstvo Prežihove bralne značke.«
»Predmeti, fotografije, zapisani spomini – vse bomo upoštevali.«
»Četrto življenje Galeba bo muzejsko. Tako ga po burni preteklosti čaka miren privez v reškem pristanišču, kjer ga bodo lahko obiskali številni gostje.«
»Kaotično stanje povzroča zaskrbljenost glede same varnosti muzejskih artefaktov in razstavljenih eksponatov.«
»Spomin na okus lahko povzroči, da se ob okušanju počutimo pomirjeno, varno, veselo ali pa negotovo, plašno, razdraženo. Vsak po svoje.«
»Kar se nam je nekoč zdelo lepo ali dobro, se nam lahko pozneje zazdi grdo ali slabo. Okus se spreminja tudi z modo, predvsem pa v povezavi s spreminjanjem družbenih vrednot.«
»Ne samo deset let stare hlače ali shojena preproga, tudi kakšno stališče se nam lahko zazdi kislo, spomini grenki, obljube sladke, pripombe neokusne, čeprav so morda skrite misli precej pikantne.«
»Ob tem pa dodali, da utegne biti 'okus – ta močni, intimni čut – generator živopisnega mozaika časa in utripa'.«