»Naša temeljna dolžnost je poskrbeti za njihovo dobro, kar pomeni tudi za njihov vzgojno-izobraževalni proces.«
»Sistem bo predvsem za organizacijo šol v Logatcu zahteven zalogaj, vendar pa so pretekle izkušnje, razumevanje in pripravljenost na začetek tega procesa velike s strani ravnateljev in tudi zaposlenih.«
»Moramo pristopiti na ustrezen način do otrok in njihovih mater in jih postopoma začeti vpeljevati v sam sistem in potem tudi naprej v izobraževanje.«
»Dokler pravni status ni urejen, bomo temeljili na čustveni vključitvi otrok.«
»V odzivu na ukrajinske potrebe je nujno izkoristiti obstoječa EU orodja, kot je School Education Gateway ali pa načrtovana platforma evropskega izobraževalnega prostora, ki bi pomagala usklajevati potrebe po izobraževalnih virih med državami članicami in Ukrajino.«
»Naša naloga v šolskem prostoru ta trenutek je, da naredimo vse, kar lahko, da bodo naši otroci in njihovi učitelji kljub vsemu lahko čim običajneje živeli dalje.«
»Vse je pod kontrolo, matura bo potekala kot dogovorjeno.«
»Kar je zdaj ključno, je, da prenesemo vse potrebne informacije tako do šol kot do staršev in otrok. Po vsem tem bomo lahko natančno ocenili prvi datum, kdaj bi lahko začeli.«
»Poiskali bomo tudi načine, da se čim hitreje lahko varno začne tudi proces v visokošolskih zavodih, kar je tudi zelo pomembno.«
»To zavezo smo vam dali pred dobrim tednom dni pred ustavitvijo javnega življenja in jo danes izpolnjujemo.«
»Na ministrstvu ocenjujemo, da je ta ukrep v boju proti virusu v tem obdobju dobrodošel, dobronameren in ga, prosim, razumite zgolj in samo na takšen način.«
»Dijaki so mladi odrasli, za katere verjamem, da razumejo in tudi prevzemajo odgovornost za svoja dejanja.«
»Da razumejo in tudi prevzemajo odgovornost za svoja dejanja.«
»Virus ne izbira. Če bi izbirala sama, potem izbira ne bi bila dilema in bi bili že danes vsi v vrtcih, na šolah in na fakultetah, tako kot vsa leta do zdaj.«
»Pouk poteka v homogenih skupinah, skupine se ne mešajo. Učenci ne zapuščajo svojih učilnic, tam malicajo.«
»Močno si želimo, da bo tudi tam podatek pozitiven, optimističen, in da se bodo lahko tudi v preostalih treh regijah vrnili v šole.«
»V prihodnje bomo morali ves čas in moči posvetiti temu, da šolarji dobijo pouk, ki ga potrebujejo, da zadostijo kriterijem znanja v šolah.«
»V prihodnje bomo morali ves čas in moči posvetiti temu, da šolarji dobijo pouk, ki ga potrebujejo, da zadostijo kriterijem znanja v šolah.«
»Računam, da bo to sovpadalo s tednom, ko se bo podaljševal hkrati tudi odlok, povezan z našo dejavnostjo. Tako bomo skupaj z epidemiološkim, posvetovalnim delom stroke skupaj ocenili, na kakšen način vzgojno-izobraževalni proces po počitnicah peljemo dalje – ne glede na to, ali bo to potekalo fizično ali na daljavo, lahko rečem, da se pripravimo na to, da šola bo.«
»Županje in župani so tisti, ki najbolj poznajo potrebe okolja, iz katerega prihajajo starši in otroci. Na podlagi tega bodo odločili, kateri vrtci in v kolikšni obliki bodo vrtci odprti.«
»Nato bomo odločili, po kateri poti naprej po počitnicah.«
»Otroci od sedmega razreda dalje nosijo maske takrat, ko prehajajo po šolah, ko so v mešanih skupinah in če so v svoji skupini samo takrat, ko v prostorih ni mogoče zagotavljati najmanj metra in pol razdalje.«
»Če jo bo, jo bomo morali preprosto spoštovati.«
»Najprej naj ponovno potrdim, da pouk 1. 9. bo.«
»Šolski sistem je pripravljen na začetek šolskega leta, pripravljene so šole kot objekti in pripravljena je izvedba izobraževalnih programov.«
»Imajo še vedno določene prostorske težave znotraj šolskih stavb.«
»Naj dijaki zadihajo kulturo, zakaj pa ne? Mlajše otroke pa peljite v parke, kadar to vreme dopušča, in jih usmerite čim bližje naravi.«
»Ta denar ni namenjen zgolj za spopadanje s koronavirusom. Sanjamo o drugačnih šolah, šolah, v katere se bodo končno vložila finančna sredstva, da se bodo izboljšale.«
»Hvala, ker ste se kot prvi v vrsti in od vseh nas najbolj brez težav prilagodili drugačnim potem te nenavadne stvarnosti.«
»Zmagovalci znanja, zmagovalci jutrišnjega dne.«