»Zgoraj omenjeni štirje naslovi tvorijo jedro 'težkokategornikov' letošnje podelitve oskarjev: kriminalni vestern Martina Scorseseja, fantastična pravljica Yorgosa Lanthimosa, portret velikega moža in prelomnega časa Christopherja Nolana ter komedija na meji z muzikalom v režiji Grete Gerwig.«
»Zaradi fenomena 'Barbenheimer' – viralnega trenda, zaradi katerega so ljudje lani poleti množično kupovali vstopnice za ogled dveh med seboj tako zelo različnih blockbusterjev – so letošnji oskarji veliko bolj v stiku z množično kulturo kot v prejšnjih letih.«
»Verjetno je to povezano z rezultatom na predsedniških volitvah, kjer je Kordiš pričakoval več. Njegova retorika je bila akcijska, neposredna, deloval je, kot da je v kampanji za parlamentarne volitve in ne predsedniške. Na teh volitvah se je Kordiš 'stehtal' in prav srečen s svojim rezultatom ni mogel biti.«
»Mesec se je zavestno napotil v smeri liberalne sredine in danes je politik (še bolj pa bo po koncu mandata), ki bi lahko prestopil v katero koli levosredinsko stranko in bi ga vsi sprejeli z odprtimi rokami. Mesec je zelo prepoznaven, dopadljiv in najbolj artikuliran voditelj stranke v Sloveniji. Postaja pa tudi vedno bolj zmeren. Njegova kariera in prihodnost sta dosti bolj obetavni oziroma gotovi kot usoda same Levice.«
»Kot klasike japonskega filma že leta in leta slavimo Jasudžira Ozuja, Kendžija Mizogučija in Akira Kurosavo, ne pa tudi Sadaa Jamanako, ki je imel na vse omenjene mojstre močen vpliv.«
»Če se bo ustanovila še ena sredinska stranka, katere glavna obraza bosta Robert Golob in Tomaž Vesel, se bodo razmerja še dodatno premešala, saj bi se lahko zgodili še dodatni prestopi poslancev v zunajparlamentarno stranko ali listo.«
»Izrazito avtorski pristop k snovanju kostumskih skic in intenziven dialog v procesu nastajanja sleherne gledališke uprizoritve, od vsebine dramskega besedila do konceptualnih zasnov režijskih postavitev, sta odlikovala Cvetino tankočutno razumevanje gledališke oblačilne kulture.«
»Uresničevala jo je v bogatih kostumskih predstavah ali revnih kostumskih podmenah v 'revnem gledališču', ki jih je s fantazijskimi barvnimi kompozicijami in z odtenki v poigravanju svetlobe nadgrajevala s stilsko dorečenostjo v le njej lastnem gledališkem rokopisu.«