»Ob projektu Lepena nikakor ne gre za ilustracijo besedila oziroma vizualno prepisovanje romaneskne predloge.«
»V svetu fotografije ne poznamo sedanjika.«
»Naključni dogodek preteklosti in prihodnosti je na skoraj prosojnem fotografskem papirju spretno sestavljen.«
»Osebno verjamem, da nobena fotografija ne more razložiti 'trenutnega'.«
»Odločne in ostre oči fotografa razkrivajo posledice fragmentov zgodbe.«
»Subtilnost artikulacij množice dialoških razmerij med arhitekturnimi prvinami in parkovnimi labirinti, zavoji in presenetljivimi obrati transcendira realno, fizično podstat izkustvene zaznave tako enih kot drugih ter nas nevsiljivo prestavlja v območje irealnega, sanjskega, imaginarnega in izmuzljivega. Vse, kar je tu, je zelo konkretno, in vendar vseskozi na meji abstraktnega, arbitrarno subjektivnega, bolj čustvenega kot čutnega.«
»Arhitekturna fotografija ima izjemno moč, saj lahko prek nje ljudje doživijo neki prostor, okolje.«
»Veseli smo, da lahko v teh nenavadnih časih z razstavo gostujemo v Pokrajinski in študijski knjižnici.«
»Če smo sprva dvomili o enakovredni učinkovitosti in poučnosti spletnega tečaja, smo kmalu ugotovili, da je bil naš dvom povsem odveč.«
»ki odražajo globoko povezanost fotografa s svojimi motivi, željo po znanju, po izboljšanju, po izdelavi vrhunskih posnetkov in željo po tesnejšem stiku s svojimi bližnjimi ter izražajo edinstven umetniški izraz«
»Pri tem ne gre za klasični duel med erosom in tanatosom, tukaj ni veliko prostora za eros, pač pa dominira tanatos, zato lahko kvečjemu govorimo o 'ljubezni do smrti' kot končni esenci vsega materialnega.«
»Reševanje je tveganje.«
»Scotoma pomeni, da naše oči vidijo, kar naši možgani hočejo videti.«
»Če hočemo videti, kaj je res ločeno od vsega in na koncu uzreti realnost, skrito v ozadju, moramo prehajati v slepo zrenje.«
»Zaradi te vrzeli, scotome, ki je del vsakega od nas, drugače doživljamo neko isto stvar, ki jo gledamo.«
»Sodobni nomadi, ki po večini potujejo na šolskih avtobusih, so ujeti v paradoks.«
»Zato Rollieflexova srednjeformatna kamera iz leta 1954, ki avtorico spremlja že od študija fotografije na Danskem, ni bila izbrana naključno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju