»Ko sem bila otrok, nam je na cesti zgorel avto. Iz tega otroškega spomina na avtomobile, ki vozijo mimo, je nastala Odrešitev za začetnike. Sredi kaosa in strahu mimo zgorelega avta zapelje drug avto – bleščeč, nov, z družino, ki se zdi popolna in se ne ustavi, da bi pomagala. Kdo so ti ljudje, ki se odločijo, da ne bodo ustavili? Film se zavrti okoli njih, a ne postavlja pod vprašaj le njihovih dejanj; preiskuje tudi razloge za njihove odločitve. Se bojijo soočenja s svojo lastno ranljivostjo ali gre za naučeno brezbrižnost, simptom širšega družbenega stanja?«
»Bil je neverjeten večer. Pred projekcijo se je v ekipi čutilo veselo vznemirjenje, protokol rdeče preproge nas je malo prizemljil, na projekciji pa je že med filmom postalo jasno, da bo odziv zelo pozitiven. Mislim, da je bila včerajšnja svetovna premiera Odrešitve za začetnike tukaj na Tribeci v New Yorku najlepša popotnica, ki smo si jo lahko zaželeli za film.«
»Nabito polna dvorana, ne samo da je dihala s filmom, ampak se je smejala skupaj z njim. Včasih na glas, včasih pa prav pridušeno, kot da bi v smehu gledalci hoteli izbrisati svojo identifikacijo z zgodbo. In na trenutke je dvorana bučala v nadidentifikaciji. Dbest.«
»Izjemno zabavna, pikra satira, ki je obenem vsebinsko provokativna kot tudi formalno drzna.«
»Ko sem bila otrok, nam je na cesti zgorel avto. Iz tega otroškega spomina na avtomobile, ki vozijo mimo, je nastala Odrešitev za začetnike.«
»S tem uspehom tudi SFC pomembno uresničuje svoj cilj večje mednarodne prepoznavnosti slovenske filmske ustvarjalnosti.«
»Pokazalo se je, da so cilji, vizije, ker nimamo krovne zakonodaje, težje dosegljivi.«
»Če je nam uspelo, predvidevam, da lahko skozi en tak načrt naredijo premik vsi.«
»Je pa zakonodaja na področju AV-industrije izjemno razpršena.«
»In prav zato je treba spremeniti zakonodajo.«
»Zelo sem vesela, da je bil kino Arsenal pripravljen v svoj program uvrstiti slovenski film, saj gre za izjemno referenčno institucijo v Berlinu.«
»Da dobiš prostor za osem filmov, ni kar tako.«
»Všeč mu je svežina filmov z različnimi zornimi koti, ki so zelo osebni in včasih tudi presenetljivi.«
»Kadar se slovenski filmi prikazujejo po svetu, je to običajno na festivalih, kjer so umeščeni med ogromno ostalih filmov z vsega sveta.«
»Je pa zelo zanimivo, ko se zgodi poseben dogodek, osredotočen samo na slovenski film.«
»popolne družine«
»vaja za Odrešitev«
»Zgodba Trigrada človeško usodo in naravo postavlja drugo ob drugo, igra se z njuno neizbežno povezanostjo in ob tem preizprašuje sodobna vprašanja nadvlade denarnih interesov nad naravo in tradicijo.«
»Pri seriji je predvsem več časa za raziskovanje različnih vidikov zgodbe in psihologije likov – ampak to te lahko hitro zavede na stranpoti, ki so same zase ravno tako zanimive, nimajo pa zares stika z osnovno premiso.«
»Trigrad je na neki način zelo slovenski, kaže nas z našo temno platjo vred.«
»Ves čas se sicer zaletavamo ob splošne pojme, ki nam jih servira družba in do katerih se opredeljujemo.«
»Igralec nisi takrat, ko si nadeneš kostum in zdrdraš besedilo – igralec mora imeti prostor, da v dani situaciji spreminja, nadgrajuje in inovira.«
»Nastajati morajo ambiciozni projekti, ne pa samo skupki prizorov, v katerih se ljudje pogovarjajo za mizo.«
»Idealno bi bilo, če bi Televizija Slovenija lahko v neki srednjeročni prihodnosti v glavni gledalski sezoni – od sredine septembra do začetka junija – enkrat tedensko predvajala vsaj eno epizodo izvirne slovenske nadaljevanke.«
»Vse to me je pritegnilo k projektu, ko sem dobila povabilo za režijo serije. Nato so se pridružili še vrhunski, mednarodno priznani filmski ustvarjalci.«
»Na koncu resnično šteje samo dober film. Vendar režiserke pogosto nimajo dovolj možnosti in časa.«
»Režiserke bomo resnično enakopravne, šele ko nas bodo ocenjevali po umetnosti in ne po tem, ali imamo moda.«
»Ženske morajo sprejemati težke odločitve, zlasti ko gre za film in družino, kar je pogosto zelo obremenjujoče.«
»Vprašanje žensk v filmu se po navadi nanaša na zastopanost v številkah, naj bo to prisotnost žensk na strani 'gate-keeperjev', ki izbirajo projekte za razvoj, produkcijo in v končni fazi za festivale in distribucijo, ali na drugi strani v številu filmov ustvarjalk, ki jih prej omenjeni odločevalci spustijo skozi svoje sito.«
»Kot režiserka se sprašujem, zakaj vsi zapisi o mojih filmih govorijo o meni kot o 'ženski režiserki', medtem ko režiserjem nihče ne reče, da so 'moški režiserji', ampak preprosto 'režiserji'.«