»Tudi takrat, ko se absolutno motijo.«
»A začetni zapleti na poti do hotela napovedujejo tudi neskončne težave in neprijetnosti med dopustovanjem.«
»Izkaže se, da ljudem, v tem primeru pa še posebej moškim, pohvale o notranji in zunanji lepoti denejo bolj, kot bi želeli priznati.«
»Tam pa alkohol ni veselje, temveč pozaba ali celo spozaba.«
»Zanimajo me zlasti šanson, kabaret in etno glasba.«
»Muca Copatarica je nekaj, kar povezuje večino generacij. Tako kot sem jaz odraščal ob njej, zdaj ob tej isti pravljici odraščata tudi moji hčeri. Mislim, da ima tisto nekaj, kar preživi čas in je zaradi tega tudi klasika.«
»Ko sva v vozičku vozili na sprehod mlajšo sestrico, se je Jelka nekega dne uprla in sestrice ni hotela več voziti. Sedla je na cesto in ni hotela naprej. Čez čas pa se je odločila. Šla bom, če mi boš kaj lepega povedala. Začela sem pripovedovati o muci.«
»Kriva predvsem Ančka Gošnik Godec s svojimi izjemnimi ilustracijami te knjige, ki so prav tako ponarodele kot pravljica sama. Spoj tega besedila in te Ančkine likovnosti je nekaj čarobnega. Zaradi tega se mi je zmeraj zdelo, da risbice kar kličejo po animaciji, glede česar sem zdaj tudi zelo ponosen in srečen, da sem jih ustvaril.«
»Imeli veliko srečo, da je privolila. Hkrati pa v trenutku, ko smo začeli snemati te legendarne besede Muce Copatarice v interpretaciji Silve Čušin, se je tako rekoč prižgala še ena lučka in je stvar dobila še neko lepšo, toplo dimenzijo. Mislim, da je Silva ustvarila krasno in izvrstno interpretacijo te muce, ki jo vsi zelo dobro poznamo.«
»Hoteli smo se pokloniti tej veliki ilustratorki in tudi sami Muci Copatarici.«
»Mislim, da se nahajamo v trenutku, ko ne vemo, ali bo zmagala iracionalnost ali zdrava pamet. To je zgodba o izginotju demokracije. O poskusu nekega vladarja, da bi uredil državo, da bi poiskal razloge razpadanja in gnilobe. Ki slavno propade. Za dolgo dolgo časa. Bitka med racionalnim in iracionalnim principom.«
»Morda je največji uspeh uprizoritve prav to delikatno ravnotežje med osebno tragedijo nekega vladarja in natančnim prikazom družbenega in političnega mehanizma, ki se kljub vsem dobrim namenom neizogibno vsiljuje.«
»Zelo prepričljivo nakazati vzdušje kataklizmičnega časa, v katerega je postavljena zgodba.«
»Scenografija Branka Hojnika zelo dobro pričara vzdušje obupanih ljudi v brezizhodnosti sveta, ki se je še včeraj zdel popoln.«
»Njihov pogovor se kmalu spreobrne v še kako pomenljivo spraševanje o prihodnosti.«
»Jadralski podvigi in tragično izginotje očeta niso bili razlog za ta film.«
»Mar nismo dovolj, da bi ostal z nami?«
»Na neki točki ne sprašuješ več.«
»Fascinantna zgodba, ki jo je bilo treba povedati.«
»Naknadno ugotoviš, da nekatere stvari, ki so bile prej pomembne, pozneje to sploh več niso.«
»Teme, s katerimi se ukvarjava, izhajajo iz potrebe, da se o njih govori. Zato nas te teme nekako polnijo, ker imaš občutek, da vsaj govorimo o njih. Ne delamo si utvar, da spreminjamo svet v velikem pomenu, ga pa mogoče skozi majhne stvari.«
»Saj ne moreš niti policije poklicati.«
»Obdobje Čomp je verjetno minilo.«
»Če je v soboto premiera, me potem v nedeljo zagotovo boli glava.«
»Ker se lahko vmes učim besedilo. To je krasen čas za ponavljanje. Najboljše pa je na sprehodu, kjer lahko govoriš na glas.«
»Lahko je panična, lahko je pa adrenalinska. Panična je taka hropeča, kadar ne znaš besedila. To imam večkrat na vajah, ker imam občutek, da vsi že znajo besedilo, jaz pa ne.«
»Nama ni treba veliko igrati. Se lahko samo pogledava in se pogovoriva vse, kar se hočeva. Ali se kregava ali pa imava rada. To je samo veselje.«
»Preciznost, subtilnost, mirnost in neverjeten občutek za filmski jezik so zaščitni znak njenega dela ... Skozi njeno igro pronicata dostojanstvo in veličina ne glede na status in velikost vloge, ki jo uprizarja.«