»Ustvarjamo glasbo, jo v določeni obliki zvočno zapišemo in prepustimo ušesom. Vsak jo sliši po svoje, nekaterim vzbudi čustva in spomine, drugim morda ne da ničesar, tretji si poskušajo njeno ozadje razložiti – nekateri tuji pisci so na primer zmotno prepričani, da igramo slovensko ljudsko glasbo, drugi, da smo klasično glasbeno izobraženi –, a v tem vidimo njen čar.«
»poleg živega in nasnetega petja tudi karakterno utelesila in uprizorila vsebine pesmi, ki so na neki način igra (skrajnih) emocionalnih stanj in fragmenti zgodb iz vsakdanjega življenja.«
»Strah pred peklenskim ognjem je botroval nastanku posebnega žanra ljudskih zgodb o navihanih, hudomušnih in včasih, ko je bilo treba koga odvrniti od greha, tudi smrtno resnih in zlobnih hudičih.«
»Ob razmišljanju o petih elementih sva prišla do ugotovitve, da skupek primarnih elementov tvori pogoje za življenje. Da bi prikazala nekaj živega, sva se usmerila v animacijo. Hitro prelivajoča se svetloba namreč ustvarja iluzijo gibanja in objektu vlije neke vrste dušo/animo. Objekt tako na neki način oživi.«
»glasbo dojema kot medij komunikacije, ne kot estetski užitek. Išče razloge za muziciranje. Brezkompromisno drega v aktualni družbeni prostor. Glasba je zanj iskanje, so nepojasnjena vprašanja, pretakanje zamisli, negotove situacije.«