»Podpora predsedniku Trumpu še naprej raste, in največ, kar zmore Biden, je to, da na dan privleče odcvetelega igralca.«
»Upam, da ta nova oglasna kampanja doseže tudi njegove podpornike in jih spomni, kako veliko nevarnost predstavlja Trump za naša življenja. To ni grožnja. To je naša realnost. In zato sem se pridružil kampanji Joeja Bidna in Kamale Harris, ker je edini način, da ohranimo naše svoboščine in človečnost, da glasujemo novembra za Joeja Bidna.«
»Trump predstavlja edinstveno in vse večjo nevarnost našim osnovnim pravicam in svoboščinam, naši demokraciji in gospodarstvu. Ta grožnja je kristalno jasna danes in bo ostala kristalno jasna tudi jutri. In bo kristalno jasna na med soočenjem v Atlanti 27. junija.«
»Donald Trump si želi uničiti ne le to mesto, ampak celo državo. In na neki točki bi lahko uničil tudi cel svet.«
»Temu mestu dolgujem veliko. In zato je tako čudno, da je Donald Trump tam, na drugi strani ulice, ker ne sodi v moje mesto. Ne vem, kam sodi, ampak zagotovo ne sodi sem. Mi, Newyorčani, smo ga včasih tolerirali, ko je bil samo en v vrsti lakomnih nepremičninskih mešetarjev, ki so se udinjali za nekaj več.«
»Joe Biden izgublja, izgublja v prav vsaki ključni zvezni državi. Podpora Trumpu pa še naprej raste, zato je največ, kar lahko Biden stori, da privleče na plano odsluženega igralca. In brez skrbi, moje izjave bodo krajše, kot je bil Irec.«
»Ne moreš se sprehoditi skozi največje uspešnice Sinatrovega življenja. To smo že poskusili. Preprosto – ne da se. Drugi pristop je, da imaš tri ali štiri različne Sinatre. Mladega. Starejšega. V srednjih letih. Zelo starega. Preskakuješ med njimi v času, in to počneš z glasbo.«
»Ampak če pričakujejo, da se bom lotil projekta, ne morejo ničesar obdržati zase. Težava je v tem, da je bil tako kompleksen človek. Vsi smo kompleksni, ampak Sinatra še posebej.«
»Marty bi rad, da je vse skupaj ostro, rad bi izpostavil nasilnega, zapitega Franka z močnim spolnim nabojem, Tina pa bi rada pokazala mehkejšo stran svojega očeta s poudarkom na glasbi.«
»Lahko me kličeš Kralj.«
»Čas Osagov je mimo.«
»Kojot hoče denar.«
»Resnična ameriška zgodba.«
»Film Wise Guys je De Nirova vrnitev k žanru, ki ga je povzdignila med zvezde.«
»Ali taki filmi sploh še vžgejo?«
»Se zdi, da projekt nima značilnosti velike uspešnice – visokega proračuna, vizualnih učinkov in velike intelektualne širine – niti ne deluje kot film 'mladega Hollywooda'.«
»V ZDA ne morem poklicati režiserja ob petih zjutraj z idejo, ki bi jo rad delil z njim. V Evropi pa to lahko storim.«
»Rdeča preproga je izredno majhen delček tega, kar živimo kot igralci, a vendar je bila zame enkrat odločilna, saj sem dobil scenarij za film Lov v roke na rdeči preprogi v Cannesu.«
»To je bil moj najlažji 'da'.«
»Scenarij je Biblija. Ko deluje, lahko postaneš služabnik zgodbe.«
»Če se preveč sprostiš na snemanjih, se bo končalo z jokom in prepirom, v času snemanja verjamem v čisti fokus.«
»Kariera je nekaj oddaljenega, mene pa zanima to, kar počnem v tem trenutku, in to sčasoma lahko postane kariera.«
»Sekundo po tem, ko smo izumili boga, smo izumili satana. Z razlogom. Ker smo kot ljudje pomanjkljivi.«
»Videl sem ga kot junaka. To vedno storim z zlobneži, vidim jih kot padle angele.«
»Zame je to umetnost.«
»Imejte me radi zaradi moje obrti, bi vzkliknil. A ne trpim zaradi tega, ne razmišljam veliko o tem in ne bi ravno jokal, če ne bi bil na tem seznamu.«
»De Nira si ne moremo predstavljati v 18. ali 19. stoletju, kot si Ahila ne moremo predstavljati s smodnikom.«
»De Niro se je vedno izjemno težko znebil likov, ki jih je igral.«
»Bobby obstaja le, kadar se nahaja v koži nekoga drugega.«
»Največja žrtev pa je po mojem to, da nisem nikoli zares našla sorodne duše, s katero bi se lahko ustalila. Tega mi moj posel preprosto ni dovoljeval.«