»Trdno sem prepričan, da smo številnim pomagali do prvega srečanja s tako imenovano umetnostjo.«
»Če sem kdaj premišljeval o poslanstvu svojega poklica, je bilo prav takrat, ko sem zrl v radovedne oči mladih gledalcev, ko smo jim z uprizoritvijo in pogovorom posredovali svoje veselje do gledališča in umetnosti nasploh.«
»Poučno-zabavno srečanje z izrazili gledališča in njegove sproščene domišljije zagotovo nakazalo pot k neovirani radovednosti, ki je v življenju še kako pomembna.«
»Raziskovati, kako zlagani smo v resnici, pogledati, ali so odrasli lahko bolj otročji kot otroci, prikazati, kako nihče ne prevzema odgovornosti za stvari, ki jih izreče, nihče se ne opraviči.«
»Sanj nikakor ne smemo ukiniti. Če bi jih ukinili, ne bi bilo več nobenih začetkov in nobenih možnosti, da bi ugledali pokrajine, ki so onkraj stvarnega, a so tako resnične, da brez njih ne bi zaznali prav ničesar niti realnosti.«
»Dragi Emil. Lepo te je bilo poznat, veliko smo preživeli skupaj in se vedno smejali. Počivaj tam gori in ne se preveč matrat. Tvoj Andrej.«
»Zapustil nas je naš dragi sodelavec in prijatelj Emil Cerar. Zapisal se je kot igralska in kostumografska legenda ter kot ikona slovenske alternativne scene. Predvsem pa je bil Emil velik človek. Slava mu.«
»Nobena osebnost, noben lik se mi ni zdel tako izjemen za radiofonijo kot prav Mahler, ne samo zaradi svoje delno ali pogojno romantične oziroma razviharjene, disonatne glasbe, pač pa tudi zaradi vseh dogodkov, ki so vplivali na moj izbor.«
»Že ob branju besedila sem popolnoma na novo dojela Mahlerjevo življenje in glasbo.«
»Iz te kombinacije sem črpal navdih, kot je Mahler izkoristil razpon čustev v orkestrski predlogi z vsemi sredstvi.«
»So minevanja in prehajanja, so stalnice pa spremenljivke; so vprašanja, odgovori in večne neznanke; sta strpnost in razočaranje. Sta podlost in poštenost, je neznanje …«
»počutila kot pokošena, obglavljena, razžaljena, do skrajnosti ponižana, potlačena, onečaščena, zavrnjena, sebi sovražna, obupana!!!!«
»Zdaj, po skoraj stotih zloženih skladbah, med katerimi je tudi šest orjaških simfonij, sem se končno počutil dovolj zrelega, izvedenega, izkušenega, samozavestnega in s popolnoma razčiščenimi pojmi, da ob upoštevanju načela skladnje glasbene simfonije v celini dokončam orjaško prozno delo.«
»Zgodba skladateljeve globoke ustvarjalne in življenjske krize ob pisanju svoje zadnje, desete simfonije, pa je Likarja navdihovala in razpirala možnosti za ustvarjanje zvočnega sveta.«
»Avtor igre se opira na znana dejstva, vendar ustvari živo in poetično misel, s tem pa seže globlje v Mahlerjevo življenje in ustvarjanje.«
»V boju med dobrim in zlim je zajeta avtorjeva kritika sodobnega izmaličenega sveta in izničenega človeka v njem.«
»Pesnik v delu izjemnih pesniških razsežnosti vizionarsko odpira esencialna vprašanja naše dobe.«
»Igra bo pritegnila tudi odrasle poslušalce, saj je njena zgodba posrečena satira na oblast in njen vzgojni sistem.«
»Klopčičev zadnji celovečerec Ljubljana je ljubljena je njegov poklon mestu in obujanje mladostnih spominov.«
»Klopčič sledi Agati, na videz običajni tajnici, skozi tri poglavja njene vsakdanje rutine.«
»Njegova predanost gledališki umetnosti presega zavezanost kolektivnim uspehom matičnega gledališča.«
»To je močno zaznamovalo tudi Uredništvo igranega programa, saj je Željko Hrs reden in inventiven interpret številnih radijskih iger in literarnih oddaj.«
»Poslušalke in poslušalci mu bodo ta teden lahko prisluhnili v kratki radijski igri Andreja Blatnika Pravzaprav, ki jo je leta 2011 interpretiral skupaj z Natašo Barbaro Gračner.«
»Kritična podoba sodobnega urbanega življenja v režiji Gregorja Tozona v spretnem slogu kratkih stavkov predstavi čustveno stanje mladega zakonskega para, ki se ové svoje odtujenosti in skuša najti rešilno skupno točko.«
»Pogumen in za današnji čas še kako relevanten film, ki o nasilju spregovori, ne da bi ga sam reproduciral v podobi.«
»Sprejemanje ljudi z odprtimi rokami se je zaradi sovražne retorike postopoma spremenilo v strah pred vdorom druge kulture.«
»Ne skušam moralizirati, le odpreti konstruktivno debato o prostoru, v katerem živimo.«
»da se žensko včasih sliši le, če kriči«
»Feminizma brez razrednega boja ni. To je emancipacija na vseh področjih, ne le na področju spolnih politik in identitet«