»Biti kritičen – biti kritičarka ali kritik – mora nujno zaobjeti izpostavljanje in razgaljanje lastne pozicije znotraj sistema.«
»Refleksija umetniškega dela je vedno tudi refleksija lastne pozicije.«
»S svojim angažmajem se odločno postavlja na pozicijo iz uvodnega citata.«
»Film Odrešitev za začetnike odpira temo disfunkcionalne družine na izviren, drzen in humoren način in jo prenaša v širši družbeni kontekst.«
»Scenarij, v katerem je družbena satira uporabljena na izjemno intimen način, se izmika ustaljenim pripovednim konvencijam in zapušča varne meje realizma.«
»Vsi verjamemo, da smo dobri, in na tem temelji naša identiteta.«
»Z minimalnimi gestami, brez odvečnih besed ustvari lik očeta, ki daje svoji hčerki prepričljivo čustveno podporo.«
»Najti pravo mero in bistvo zgodbe, ki bo bolečo osebno izkušnjo prenesla občinstvu brez stereotipov in odvečnih informacij, je bil brez dvoma velik izziv.«
»Film odlikuje subtilna poetika, v kateri čas in dih zastaneta.«
»V letošnjem tekmovalnem programu je bilo prijavljenih nadpovprečno veliko filmov, kar 163.«
»Dokumentarec je na pohodu.«
»V letošnjem tekmovalnem programu igranih celovečernih filmov so v kinematografijo pripeljali tudi filme z bolj komunikativno vsebino.«
»Festival je eden redkih nacionalnih filmskih festivalov na tem območju.«
»Napovedano povišanje nam bo to omogočilo.«
»Upajmo, da bo ta nagrada tudi spodbuda nacionalni radioteleviziji pri ohranjanju njene neprecenljive kulturne dediščine, katere del je tudi opus Antona Tomašiča.«
»Se mu samo čudim, od kod jemlje navdih in energijo, da vzdrži vse to, kar počne. Ampak ne morem verjeti, da lahko to počne desetletja.«
»Ničesar. Da bi ostal živ, kaj pa češ načrtovati.«
»Poskusiš živeti čim bolj normalno, želiš si ... Da bi te ljudi še kdaj srečal, da jih ne bo naslednjič pol manj. To ni načrt, to je želja. Načrtujem ne nič, želim pa si marsikaj.«
»Igraš glasbo, najprej to, kar ti čutiš, in če to nekdo drug začuti, potem imaš srečo. To je po mojem to. Mogoče moraš imeti srečo, da to, kar je tebi všeč, da se dotakne drugih ljudi.«
»Včasih je prišel sam, brez povabila. Imel sem koncert in naenkrat se je pojavil na njem. To so bili časi, ko sem šele začenjal resno koncertirati, on pa je prišel kot velika zvezda, da bi povečal sloves mojega koncerta.«
»Če zdaj samo en verz zapojem, bo točno vedel, kater je in bo naprej zapel. Mladost je krasna stvar, verjetno najlepša, ki se človeku zgodi in midva sva imela lepo.«
»Zna preprosto ljudem seči do duše. Mislim, da je to največ, kar si lahko umetnik sploh želi.«
»Med ljudmi krožijo govorice o različnih temah, a diskurz se spremeni, ko nekdo odpre določeno temo v javnem prostoru. Potem ne gre več za govorice, ampak za javno razpravo. Očitno se je to zgodilo tudi s fenomenom lova na ljudi v Sarajevu. S pričevanji, ki jih vsebuje film, zlasti dveh oseb, ki sta bili v osebnem stiku s tem pojavom, smo odstrli zaveso in zdaj vsak dan srečujem ljudi, ki mi pripovedujejo, da so za safari že slišali.«
»Skozi tak primer se vidi, kako lahko določen dokumentarni film izzove res burne odzive družbe.«
»Ta zgodba je neznana in dokumentarci imajo to moč, da prvi odpirajo določene zgodovinske in družbene teme.«
»Čas je zelo pomemben pri dokumentarnem filmu na najvišji ravni, ki ga mi želimo delati.«
»Leta 2011 je bil objavljen Zakon o filmskem centru in s tem 17. člen tega zakona, ki zahteva, da nacionalna televizija da 2 % letnega prispevka za koprodukcijska sodelovanja s slovenskimi neodvisnimi producenti.«
»Če ne bi v sklepnem delu vstopila RTV Slovenija kot koproducent, bi bil ta film zelo težko realiziran na ravni, kot je bil pozneje narejen.«
»Obstajala je struktura, ki je omogočala določenim ljudem, da s srbskih položajev nad Sarajevom za plačilo streljajo na prebivalce obleganega mesta. Prišli smo do določene točke vednosti, od tu naprej lahko slutimo, ne moremo pa kategorično ničesar trditi.«
»Kako je bila struktura vzpostavljena, oblikovana, ne vemo in ne izvemo v filmu. V tem smislu film ne želi biti več, kot je.«