»Ne najdemo skupnega jezika in namesto da bi podpirali drug drugega in nudili svoje znanje in sposobnost za čim boljšo oskrbo, kjer so potrebe ogromne, želimo druge onemogočiti s kakšno tehnikalijo glede regulacije.«
»Psihoterapevti bi se nekako mogli deliti na tiste, ki bodo lahko obravnavali duševne motnje, in tiste, ki ne.«
»Depresija je ena najpogostejših motenj na svetu. Kdo bo tisti, ki bo kot inšpektor gledal pod prste navadnim psihoterapevtom, da ne bodo obravnavali depresij?«
»Ta zakon odslikava, da imamo ortodoksno linijo psihiatrov in ortodoksne klinične psihologe, ki hočejo na vsak način preprečiti, da bi se vključil še en poklicni profil v zdravstvo.«
»Mi vidimo psihoterapevte kot dodatno moč.«
»Taka oblika izobraževanja ne nudi akademske stopnje izobrazbe, niti ne da javno veljavne listine, ampak je neka vrsta dokvalifikacije, kot smo jo imeli do zdaj.«
»Nemogoče je določiti in ločiti, kaj je lajšanje težav in kaj zdravljenje težav v duševnem zdravju.«
»Predlog zakona je bil podan v javno razpravo ravno na začetku poletnih počitnic, celo v petek popoldne, kar daje slutiti, da si predlagatelj, ministrstvo za zdravje, v resnici sploh ne želi javne, kaj šele strokovne razprave o tem zakonu.«
»Po veliko prelomljenih obljubah in zavlačevanju ministrice za zdravje Valentine Prevolnik Rupel smo v Sloveniji končno dobili predlog zakona o psihoterapevtski in klinični psihoterapevtski dejavnosti. Vendar pa predlog zakona ocenjujemo kot nesistemski in kontradiktoren, saj je vsebina členov v medsebojnem nasprotju in tudi vsebinsko vsebuje številna strokovna neskladja.«
»Predlog zakona je bil podan v javno razpravo ravno na začetku počitnic, celo v petek popoldne, kar daje slutiti, da si predlagatelj, ministrstvo za zdravje, v resnici sploh ne želi javne, kaj šele strokovne razprave o tem zakonu.«
»Vse to meče sum na to, da je ministrstvo za zdravje podleglo vplivu točno določene interesne skupine.«
»Zdaj se trenutno spet nekaj premika, vendar spet, vsaj za zdaj, na neučinkovit način.«
»Nismo vedeli, o katerem zakonu govorijo. Potem so si premislili in ustanovili novo delovno skupino, ki pa še ne deluje.«
»V kratkem bo oblikovana zelo široka skupina, tako uporabnikov kot strokovnjakov. Zavrteli bomo še nekaj krogov, mesec ali dva, vzporedno pa proučujemo zakon.«
»Mislila sem, da nisem dovolj dobra, da bi bilo bolje, ko me ne bi bilo, ker tako ali tako ne bo nič iz mene. V glavi sem imela črnino, kot da bi izključila stikalo. Tema, čista tema.«
»Človek, ki žaluje, je običajno dolgo časa globoko žalosten, ampak ohranja stik z drugimi, išče pomoč in funkcionira v vsakdanjem življenju.«
»Trpljenje, ki ga občuti, je tako hudo, da si ga, kot pravi ameriški pisatelj in esejist William Styron, zdravi ljudje v vsakdanjem življenju sploh ne zmorejo niti predstavljati.«
»Depresija je čisto svoja realnost, nepredvidljiva in zahrbtna. Priplazi se ti izza hrbta in te objame okoli vratu kot piton, ki te hoče zadušiti. Nenadoma vse stvari dobijo drugačen pomen in vse, česar se lotiš s svojimi mislimi, je črno.«
»Bolečina ne popusti in stanje je neznosno ob prepričanju, da ne bo nikakršne utehe - ne naslednji dan, ne naslednjo uro, mesec ali minuto.«
»V cvetočem delu sveta, kakršna je Zahodna Evropa, zdravje populacije ni več odvisno od kakovosti zdravstvene nege, ampak od narave družbenih in ekonomskih odnosov.«
»Vsi naj bi imeli enake možnosti in priložnosti – izkoristi jih, vse je odvisno od tebe.«
»Depresija se pri otrocih manifestira nekoliko drugače kot pri odraslih.«
»V predšolskem obdobju moramo biti pozorni, če je otrok apatičen, če zavrača hrano, je razdražljiv, žalosten, pretirano jokav...«
»Depresivnemu mladostniku primanjkuje energije in volje, počuti se zdolgočaseno...«
»Nevarnost je predvsem v tem, da se depresija lahko poglobi in razširi na vsa področja otrokovega in mladostnikovega delovanja...«
»Pri samomorilnem vedenju otroka in mladostnika naj starši čim prej poiščejo ustrezno strokovno pomoč.«
»Specialistična vrsta pomoči je v Sloveniji težko dostopna, ker nas je kliničnih psihologov, pedopsihiatrov in psihologov v zdravstvenih domovih premalo...«
»Načrtovanje dejavnosti poteka v dveh fazah. Najprej skušamo pridobiti čim več informacij o otrokovi dejanski aktivnosti...«
»Čudim se, da se še nihče ni spomnil zavarovalne police za ljubezenska razočaranja.«
»Tesnoba in strah sta lahko velika učitelja.«