»Festival je pomemben tudi zato, ker se tam srečajo direktorji filmskih festivalov z vsega sveta.«
»Taki, kot je naš, hibridni, so v resnici najbolj nevarni!«
»Vsemu, kar se dogaja, se z vsemi štirimi upirajo.«
»O'Neill je v moji režijski domišljiji zavzemal posebno mesto zaradi svojih avantgardnih postopkov, sorodnih evropskim ekspresionističnim dramam.«
»Ta čustvena odisejada, ki jo je avtor namenoma shranil za objavo po svoji smrti, je zdaj oživela na odru.«
»O'Neill je v moji režijski domišljini zavzemal posebno mesto zaradi svojih avantgardnih postopkov, sorodnih evropskim ekspresionističnim dramam.«
»V mehurčku je preprosto nemogoče živeti.«
»Iz tega izhaja tudi nekakšno nelagodje ob gledanju filma, saj se je vedno težko prepoznati v nečem, česar v resnici ne odobravamo.«
»Moram priznati, da sem si že od Drevesa naprej želela enkrat sodelovati z Markom Mandićem, čeprav se nisva poznala.«
»Morda nisem ravno razmišljala obogataših kot o zlikovcih, bolj sem jih videla kot ponazoritev strahu pred drugim.«
»Ana z menoj deli ta občutek za samoironijo, in takoj je bila pripravljena sodelovati.«
»V resnici sta bila to dva popolnoma ločena projekta.«
»Včasih se zgodi, da so kakšne stvari vključene v scenarij, potem pa se čez nekaj let tudi zgodijo v resničnem življenju.«
»Zame je bil dogodek takrat povezan z občutkom krivde, ker sem se dan pred tem igrala z odpiranjem rezervoarja za gorivo.«
»Občinstvo med 8. in 12. letom najbolj razumem in znam nagovoriti, ker so se moje formativne izkušnje s filmom zgodile v tem obdobju.«
»They paved paradise and put up a parking lot.«
»Filmov in televizijskih vsebin, ki temeljijo na hitri montaži, barvah in fantazijskih elementih, je tako ali tako že preveč.«
»Želel sem se lotiti vsebinsko malo širšega filma, ne zgolj atrakcije.«
»Motiv skejtanja smo v film pripeljali, ker simbolizira upor proti sistemu, skejtanje je specifična življenjska drža.«
»Na kastingu smo si ogledali skoraj 600 otrok. Naredili smo ožji izbor 25 kandidatov, ki smo jih razdelili v skupine in z njimi delali tako, da se je pokazalo, kdo v resnici so.«
»Kaja Zabret je strastna astronominja; snemanje smo na neki točki za tri dni prekinili, da je šla gledat zvezde – to je bil njen pogoj.«
»Prihaja generacija alfa; občutek imam, da odraščajo drugače kot otroci neposredno pred njimi.«
»Ta generacija je veliko bolj odprta za igro zunaj in tudi ni več tako zelo priklenjena pred zaslone.«
»Metapovezave resničnega sveta in fikcije v filmih so za gledalca vznemirljive, zame pa zabavne.«
»Mogoče v njihovih pomanjkljivostih, ki jih nimajo malo, in v dejanjih, ki jih sicer obsojamo, začnemo prepoznavati sebe.«
»Iz tega izhaja tudi nekakšno nelagodje ob gledanju filma, saj se je vedno težko prepoznati v nečem, česar v resnici ne odobravamo.«
»Elvis Škorc – genialni štor je mladinski film o prijateljstvu, odnosih s starši in o prvi ljubezni. Mladi se bodo v filmu z lahkoto prepoznali, starejši pa se bodo spomnili, kako so se nekoč v mladosti sami spopadali z Elvisovimi težavami.«
»Glavni junak s svojimi karakteristikami z lahkoto postal ljubljenec svoje generacije, ki je v glavnem izgubljena in prisesana na telefone, brez večje želje, da bi se v čem drugem izrazila.«
»Iz lastne izkušnje vem, da filmi lahko globoko nagovarjajo in premikajo notranje svetove, kar je neprecenljivo, še posebej za otroke.«